Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
( in feite is edje psygotisch en denkt hij dat hij voor zijn werk de hele wereld rondreist)

Waarschijnlijk ligt hij vastgeketend op zijn bed nu in Velserbroek en halucineert hij dat hij in Isreal is;)

vastgeketend op bed........klinkt goed............zodra ik thuis ben maar eens proberen...:D
Realiteit is dat ik na Denemarken 1 dag thuis was en afgelopen Zaterdagavond alweer in het vliegtuig zat, na aankomst meteen door naar de haven en op een snelle boot richting rig.
Daarna alles checken en zorgen dat de boel klaar is om het gat in te gaan en nu wachten tot ze me nodig hebben.
Goeie nieuws is dat ik als de job klaar is aan de wal mag blijven om 2 aankomende jobs voor te bereiden:D:D:D
Dat wordt dus hotel, 's ochtends vroeg beginnen (dan is het nog koel) en ergens in de middag naar het strand:rolling:
( in feite is edje psygotisch en denkt hij dat hij voor zijn werk de hele wereld rondreist)

Waarschijnlijk ligt hij vastgeketend op zijn bed nu in Velserbroek en halucineert hij dat hij in Isreal is;)

Verschillende leden proberen al een tijdje af te vallen, maar helaas is dat nog niet gelukt :)

En andere proberen aan te komen, dat lukt wel heel goed... Toch Pieter? :rolling: :D
En dat afvallen lukt niet omdat ik hier de hele dag niks uitvreet op mijn luxe bureaustoel op mijn werk :wink:

Jaja, en "Goed gereedschap hangt onder een afdakje" en dan weer "Goed gereedschap heeft geen afdakje nodig

Weerberichten die zo snel omslaan moet je niet vertrouwen. Het is dus "opeens" ook weer lange tijd slecht weer.

*Caravan gereed maakt voor de reis richting Italië*

Ikke ook vacantione in hollanda houden ;)

Gaan we lekker vliegen op das velt phils
Strandstoelen mee , en gezin mag lekker iets voor zichzelf doen:idea:
Kunnen we niet gewoon op het veld gaan kamperen? Om te vliegen is het veld toch nutteloos. :mrgreen:

whahahahaha, mijn meissie heeft een goeie smaak, dus vrees dat jullie afvallen...............
Dat is wat ze jou verteld. Ondertussen..... Als het echt zo was, had ze je wel gesmeekt om terug te komen, die behoefte is er nu helemaal niet. :p ;)

een buikie moet kunnen, als je je L.L nog maar kunt zien...........:D
Waarom zou ik hem moeten zien? Ik hoef het toch niet zelf te doen? :nooo: :lol: Zo lang ze er nog bij kunnen, is er niets aan de hand. :teacher:

Vanavond maar even geen club en vliegen. Met al die meds in mijn bloed niet verstandig om bier te drinken of te gaan vliegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back