Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sleurlief:

Denk jij de silent mite af te hebben voor volgende week donderdag ?
Leuk voor op de campiff !
Mocht je op setup wachten, die heb ik thuis wel liggen.

Betreft da bagagebox, die heb ik niet nodig voor een ritje egmond, we gaan gewoon met 2 auto"s .

Maar iig nog bedankt voor de mogelijkheid dat ik hem kon lenen !:p

Jouw bescheidenheid siert je Martin ;-)

Is geen opschepperij of bescheidenheid, maar gewoon een feit ;)
Zal vanmiddag even een fotootje maken hoe hij staat. Vrouwlief werd gek toen ik hem zo inparkeerde. :rolling:

Als je hem in December nog hebt,zal ik er nog eens over nadenken ;)

Dat heb je in de Drossel ook gedaan met dat vliegding van je,alleen dat ding ligt er nog.Doe daar ook eens wat mee ;)

Niet opgelet? Vorige week toch even geschuurd :mrgreen:

En word ik vanmorgen wakker, zit er één oog helemaal dicht. Opgezwollen en als het lukt om mijn ooglid hoog genoeg te krijgen dan is alles wazig. 8O :evil: Vrouw zegt niet geslagen te hebben, dat is het dus niet. Straks dus een bezoekje huisarts... :?

Ze zegt niet geslagen te hebben maar toen je met je zatte kop in bed lag heeft ze er gewoon even op los getimmerd.

Misschien toch glas in mijn oog van gisteren toen de barkeeper agressief werd. ;)

Stond B soms achter de bar? Inderdaad kan hij behoorlijk agressief doen ;)

Hallo,ik ben junkie en ben lid van de ach, vind het een hele fijne club met allemaal trutten.

Wie heeft er zin om morgen lekker op het veld te hangen /vliegen ? Ik heb zin in een snipperdag,en met meer vliegers is het leuker dan in mijn uppie

Wie?

Aanvang: rond 13:00u

Hallo,ik ben junkie en ben lid van de ach, vind het een hele fijne club met allemaal trutten.

Wie heeft er zin om morgen lekker op het veld te hangen /vliegen ? Ik heb zin in een snipperdag,en met meer vliegers is het leuker dan in mijn uppie

Wie?

kan morgen wel vliegen, ben er om 10 uur al met nickos,ff lekker relaxt vliegen. misschien blijf ik wel een aantal uurtjes. ff kijken of de funjet ook mee wil.

Wie?

gast eerst scheld je ons uit voor trutten en dan vraag je of we willen vliegen
vreemde manier van benaderen:rolleyes:

net zoiets als ik tegen mn vrouw zeg stink hoer en daarna vragen of ze wil neuken:D;)

net zoiets als ik tegen mn vrouw zeg stink hoer en daarna vragen of ze wil neuken:D;)

Wie weet, dat dat bij sommige vrouwen wel werkt dat soort vuige taal :mrgreen:

Lol !:p

Ik besef mij ineens dat vroeger donderdag een brandstofdag was:(
Dus helaas geen zacht 4t geroffel gevlieg,dat mag pas om 18:00u ofzo!

Helaaaaaaaaaaas, morgen dus gewoon werken,vrijdag dan maar veldhangen.
Wie voor vrijdag dan ?

Sleurlief:

Denk jij de silent mite af te hebben voor volgende week donderdag ?
Leuk voor op de campiff !
Mocht je op setup wachten, die heb ik thuis wel liggen.

Betreft da bagagebox, die heb ik niet nodig voor een ritje egmond, we gaan gewoon met 2 auto"s .

Maar iig nog bedankt voor de mogelijkheid dat ik hem kon lenen !:p
Wat betreft de schoonmoederbox, no problemo. Mocht het onverhoopt toch nodig zijn... ;)

En de Silemt Mite durf ik niets te beloven. Plakken en fröbelen gaat even niets worden. Zelfs typen gaat ruk als je driedubbel ziet. :? :puppydogeyes: Prutje van de dokter is ook geen verbetering, jeukt als de teringbibber en nu zit mijn ook echt dicht.

Zo doen wij mannen van HoogTij dat. :yes: Soms is de waarheid confronterend maar wordt vervolgens wel beloond. :teacher:

Gewoon richting toscane of naar Spanje rijden. Beide hebben een prima vooruitzicht. Ik zie het wel, zondag weg. Caravan net op mijn erf geparkeerd, in het nisje, aan beide kanten 10 cm over en achter 5. Dat is inparkeren ;)

Vandaag dus niet naar den Drossel
zeker met een moever anders gaat het je niet lukken:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back