Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Huh? Ken je die? Waarvan dan? Die gast komt uit Tilburg.
Ja, nu wel. Ik zag het even niet. :?Look :wink: Downsnap je hem? :rolling:
In principe maakt hij de filmpjes niet. Hij levert alleen ruw materiaal. Dat filmpje van de Audi zal een van de eerste filmpjes zijn. Zeker gezien de beeldkwaliteit van de latere filmpjes die ook in Full HD zijn en niet eruit zien als drilpudding.Dat is nu weer zo jammer he...
Wel de centjes voor een knappe kopter. Niet even een cursus video edditing gedaan ??
mompelt iets met :
- zeer magere intro text
- rolling shutter bij de Audi
- muziek loopt door waar filmpje stopt. > 1:18
Zeker geen Mac....
Whahaha, tuurlijk koop ik geen ploppocopter. Iets van die kwaliteit en omvang is zeker meer waard dan 500 eypo. Naar zeggen van de eigenaar een dikke 20.000 eypo met alle uitrusting erop.Meer weten? Even kijken op lookdown.nl. Hij heeft samen met die Marc Godijn een unieke vergunning om overal in Nederland luchtfotografie te mogen doen. Dat krijg je niet zomaar. Hij filmt voor veel evenementen en zelfs voor o.a. Euro Sport. Vliegt er alleen tegen betaling mee. Kan wel een enorm gewicht mee tillen, gewoon een dikke Full HD camera (niet gek met 8x AXI Gold 4130 en 12x5" slow flyers).
Wel vloog hij met een hexacopter om lekker te raggen. Setup was minder maar desondanks wel met GPS inclusief hoogte- en positiebehoud, return home functie etc. Kon zo'n 2kg meuk mee slepen. Filmpje zal ik uploaden.![]()
Idee van de louche handel kwam van nickos maar die zouden hullie toch niet geleuven. :rolling:
Dus eerst de bron raadplegen alvorens te klagen.Je bent gewoon jaloers dat je niet zulke mooie spulen hebt.
:rolling:
![]()
Als je één van de twee in Nederland bent en je concurrent heeft helemaal geen website dan is het snel goed. En als startende ondernemer heb je niet duizenden euro's beschikbaar voor een überhippe site die 100% goed is (de site van je werkgever is ook dramatisch slecht als je productinformatie zoekten die hebben wel een flink budget).
Maar niet voor EuroSport, andere televisieproducties en opnames t.b.v. films en videoclips met Full HD videoopnames. :nooo:
Echt wel, eerst CCNA en nu CCNP zelfs.Heu?? gewoon support aanklikken en je product selecteren.. Is dat nu zo moeiljk?
Ja we hebben veel producten dus je moet even zoeken.
Not certified I guess ?![]()
Ik heb het wel een paar jaar gedaan maar het is nooit goed genoeg en altijd te duur. Kennelijk moet een etalage niets kosten en er uit zien als die van een megaluxe toko. :? :evil: Gewoon waardeloze business. Veel sites zijn half af omdat daar het geld ophield. :rolling:Maar websites maken is ook niet mijn vak.. dus heb er niet zoveel verstand van![]()
Werk? Gast, ik zit in de ziektewet.Avond allemaal.....
Wat een slap gelul hier, ga eens aan het werk![]()
Morgen lekker naar zwitserland minimag mee.Tot over 1,5 week![]()
*junkie's vlieger verder knutselt zodat-ie een leuke vakantie heeft*![]()