Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
junkie

Heb jij de nemo nog?
De aillerons moet je even aanpassen.

Originele bevestiging sucks

volgens mij is die in de kliko beland , net als mijn ez gisteren :)

straks even kijken of ze bij bloemendaal nog een leuke dogfighter piep vlieger hebben liggen , maar dan een paar maatjes groter dan die van multiplex .

*koffie tapt en in da auto stapt *

Gorby is weer in DA HOUSE!

Mooi man, slechte weer meegenomen hier naar toe? Ik ga morgen wel even op zoek naar het mooie weer en neem dat mee terug. Voor jullie ook wat.

Veel plezier bij de 3D masters en/of Jets over Pampa, doe Japio de groeten van me ;)

Het was daar heerlijk, de mensen,de omgeving,de Krepeer plaats alleen de laatste 2 dagen heel veel regen en dat word ik gauw zat ben dus ook twee dagen eerder terug.
Weinig kunnen vliegen er was 1 klein veldje maar daar stond een steeds draaiende wind,wat resulteerde in een boom landing en brak mijn vleugel.
Daarna werd het toch een beetje rondkijken en vreten en zuipen,dus niet getreurd.

A sleur wanneer verwacht iji de onderdelen uit hk? ik neem dinsdag het voor je mee :yes: tevens nog een vraagje, win7 loop beter met 4gb zeker ook wanneer je hem niet gebruikt om te downloaden ik vind hem traag opstarten en traag zijn prog: te openen :confused:

A sleur wanneer verwacht iji de onderdelen uit hk? ik neem dinsdag het voor je mee :yes: tevens nog een vraagje, win7 loop beter met 4gb zeker ook wanneer je hem niet gebruikt om te downloaden ik vind hem traag opstarten en traag zijn prog: te openen :confused:
Geen idee, het zijn niet bepaald snelle bezorgchinezen. :nooo: Pakketje stond van de week al dat het weg was bij het magazijn maar tussen het magazijn en de post duurt het een eeuwigheid bij die lui. :( Dus kan nog wel een anderhalf tot twee weken duren. :evil:

Als je 2GB of meer hebt, start Win7 snel op (mits niet allemaal rotzooi erbij geïnstalleerd). Als het dan nog traag is, wordt het tijd voor een snellere harde schijf. :teacher: Dat is en blijft het traagste component in de computer.

Leuke modelbouw winkel hier in bloemendaal !
Veel kennis daar van 4t blokken, en mijn osmax is weer compleet .
nu nog ff wat bikken in de winkelstraat en dan weer op huis aan .

Als je 2GB of meer hebt, start Win7 snel op (mits niet allemaal rotzooi erbij geïnstalleerd). Als het dan nog traag is, wordt het tijd voor een snellere harde schijf. :teacher: Dat is en blijft het traagste component in de computer.

nope, ventilator is echt een stuk trager nog. ;)

En weg blijven, lijkt me lekker. als jullie regelmatig scheppen met geld op mijn rekening storten blijf ik graag op vakantie. Jullie blij en ik ook :yes:

Geen idee, het zijn niet bepaald snelle bezorgchinezen. :nooo: Pakketje stond van de week al dat het weg was bij het magazijn maar tussen het magazijn en de post duurt het een eeuwigheid bij die lui. :( Dus kan nog wel een anderhalf tot twee weken duren. :evil:

bedankt voor text en uitleg

Heb hier nog een mooi bakkie staan met 6x 10k toeren schijven.. :lol:

Straks eens aansluiten die herriebak (Compaq Proliant DL380)

Goed... oud ijzer it is!!!

Pentium III, 933 Mhz met 256k cache.
512MB SDRam memory
Oke en dan 6x 18,2GB SCSI schijven..

Iemand nog een fraaie (zware) monitor steun nodig? 2U hoog :lol:

Goed... oud ijzer it is!!!

Pentium III, 933 Mhz met 256k cache.
512MB SDRam memory
Oke en dan 6x 18,2GB SCSI schijven..

Iemand nog een fraaie (zware) monitor steun nodig? 2U hoog :lol:

Ghehehe dat vermoeden had ik toen al dat je het vermeldde, DL380G1 is niet zo'n snelle bak meer, met waarschijnlijk nog U160 scsi schijven erin ook ...

El Klikio dan maar :mrgreen:

(wel jammer want spelen met zo'n bak is en blijft leuk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back