Knaller
Forum veteraan
:showass: nope grote benziene bakken wel![]()
Ja, vliegtuigen ja. Maar ik bedoel dus Heli's

Vliegtuigen op brandstof is wel mooi

Sleur is mijn bak al klaar???????????

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
:showass: nope grote benziene bakken wel![]()
Behalve messenger dan![]()
plaats dan de midair met de vibro , dan verkoopt het sneller![]()
Als je sneller wilt, is meer gewicht wenselijk. Anders dwarrel je alle kanten op met een prop piepschuim. Standaard setup met 3S voldoet uitstekend. Anders Siggy vragen. Die gaat best vlot. Veel meer ga je niet willen. :nooo:Bedankt voor de link en uitleg
Dacht dat er een veel lichtere rond de 20 gram in moest
Ga effe bij rc technics kijken
Op zich is 5V toch geen probleem. Een lekker BEC erin en die op 5V zetten. Geen enkle probleem voor servo's en ontvanger. Mooie stabiele spanning en klaar. 3S LiPo als voeding (2S kan ook maar ik hou graag wat marge op een BEC).sleur : er zitten best goede servo's in de cap21 , op de hoogte roeren en richting zitten de robbe RS 250 , wel vintage , maar trekken wel 5 kg , en spellingvrij zijn gewoon nieuw , zijn wel 15 a 20 gram zwaarder ddan moderne servo's .
kan er verder weinig over vinden , maar zouden die wel 6 V aankunnen ?
ik neem aan dat de 5kg gebaseerd is op 5 V .
Nee want ik mag niet bij je likken. Wel een grote mond maar geen blote kont. :showass:Sleur is mijn bak al klaar???????????![]()
Ok, ok, morgen mag je likken.
HoogTij setupje.beetje overpowerd of zo![]()
Op zich is 5V toch geen probleem. Een lekker BEC erin en die op 5V zetten. Geen enkle probleem voor servo's en ontvanger. Mooie stabiele spanning en klaar. 3S LiPo als voeding (2S kan ook maar ik hou graag wat marge op een BEC).
waarom dan niet 6V ? , iets meer power op de servo's , de ontvanger kan meer dan 6V hebben , niet dat ik dat doe , maar marge is er .
Jasper, er komt binnenkort ook een fbl kop uit voor de raptor van thundertiger zelf. Dit heb ik vernomen van andre van de club.
In die tijd hadden ze nog geen 6 volt... met andere woorden, de kans is groot dat ze dan gaan roken![]()
doe is niet zo schraal Junkie en haal wat knappe servo's![]()
Ten eerste is de oplossing met diodes de meest waardeloze oplossing die er is. De spanningsval over de diode (het "verlies" dat optreed als gevolg van de elektrische eigenschappen) is sterk afhankelijk van de stroom die door de diode loopt. Ook is deze spanningsval afhankelijk van de temperatuur van de diode. Vervelende eigenschap wordt dat bij belasting de diode zichzelf opwarmt waardoor de karakteristieken wijzigen.waarom dan niet 6V ? , iets meer power op de servo's , de ontvanger kan meer dan 6V hebben , niet dat ik dat doe , maar marge is er .
ik kan wel een hoop gewicht besparen als ik moderne servo's plaats , al gauw 20 gram per servo x 6 .
gebruik van lipo met ubec scheelt ook weer
In die tijd hadden ze nog geen 6 volt... met andere woorden, de kans is groot dat ze dan gaan roken![]()