Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Junkie reed dus met een tank in het rond...

tank-1.jpg

jij ook lezen he !! , ik was de schutter , niet de chauffeur ;)

wel grappig , ik ben claustrofobisch , en wat doen ze , ze stoppen me in een tank :eek: :( :)

maar zolang ik de nooduitgang weet ,vind ik het prima ;)

Z000000OOOOOOoooooo , het zonnetje schijnt het is 23 graden en junkie heeft farkwanzie :p

dus ...

jij ook lezen he !! , ik was de schutter , niet de chauffeur ;)

wel grappig , ik ben claustrofobisch , en wat doen ze , ze stoppen me in een tank :eek: :( :)
.
Ik heb dat gelezen maar je geeft wel vaker vreemde aanwijzingen. ;)

i feel swanslake comming up tonight:confused:

nee hoor vanavond zwaansmeer f1 hydrofoam knalle:p
Oei, even kijken of ik dat ga redden. Kids hebben vakantie dus die kunnen wel mee. Kom er zo even op terug. :yes:

kan je met evelon mix ook de elevator links en rechts apart instellen?
Ailerons geen probleem, maar hoogteroeren kan maar op 1 manier.
Dus maak je links de uitslag groter bij up, gaat rechts mee terwijl die al op goede afstand was....
Dan maar een gemiddelde van 11 mm up en down...

(moest 12 up en 10 down zijn)

Oh ja, futaba ;)

Hebben we een straat plaats , GPS coordinaten of een Google map link ??

Hoe laat ?
52.527724,4.731032(Lagendijk 33) - Google Maps

kan je met evelon mix ook de elevator links en rechts apart instellen?
Ailerons geen probleem, maar hoogteroeren kan maar op 1 manier.
Dus maak je links de uitslag groter bij up, gaat rechts mee terwijl die al op goede afstand was....
Dan maar een gemiddelde van 11 mm up en down...

(moest 12 up en 10 down zijn)

Oh ja, futaba ;)
Bij Spektrum wel. :yes: :thumbsup:

Iemand toevallignog een fuckjet regelaar in de aanbieding?
Vanmiddag bij de chiropractor vandaan ff rondje gevlogen maar denk dat mijn regelaar toch een klap heeft gehad laatst, blijft soort van rebooten ....

2700KV binnenloper 3S/4S 6x4 prop zit erop dacht ik, dus dat moet die aankunnen ...

Iemand toevallignog een fuckjet regelaar in de aanbieding?
Vanmiddag bij de chiropractor vandaan ff rondje gevlogen maar denk dat mijn regelaar toch een klap heeft gehad laatst, blijft soort van rebooten ....

2700KV binnenloper 3S/4S 6x4 prop zit erop dacht ik, dus dat moet die aankunnen ...

Je rug nu iets beter dan de regelaar ???

k'heb geen zwansvliegers , eigenlijk heb ik ze wel ,maar nog niet voorzien van setup ;)

bovendien kamp ik met heftige gaarheid ! vandaag het souterrain leeg gehaald bij mijn moeder , dat is niet hoog , dus gebukt laden/lossen/tillen , AI !! :(

maar is weer gebeurd , dus vanavond nog eventjes gaar , morgen ben ik de vakantieman ,dus 2 weken fit :p

maar ik hoorde alweer dat er morgenavond regen komt , dus wederom niet vliegen :(

v/h weekend maar hopen dat het een keertje mag .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back