Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet je nog wanneer je er precies met bootjes vaarde?

De namen die ik mij nog kan herinneren van de bootjesclub zijn Piet Visser, Herman (nog wat, uit Zaandam) en er waren een vader en een zoon.. De zoon voer met een politieboot, met spuitend water en de vader met een brandweerboot, met spuitend water..

Goh.. wat zou er met die lui gebeurd zijn..
Dat was Ben Kos uit Krommenie op de Zuiderhoofdstraat met zoom.
groetjes Ko vet

goede avond heeren
wie o wie gaan er morgen als het knap weer is vliegen?
ik ga nu even oefenen op de phoenix SIM :)

ik denk dat er wel een x aantal komen , morgen weinig wind en droog , dus prima vliegweer !

ik wil eigenlijk wel ff de mite invliegen /uittrimmen , liever op het veld ipv het plein .
gelijk de madness mee, en de vibrogym ligt al vanaf vrijdag achterin , dus moet ook maar ff los .

ik denk dat er wel een x aantal komen , morgen weinig wind en droog , dus prima vliegweer !

ik wil eigenlijk wel ff de mite invliegen /uittrimmen , liever op het veld ipv het plein .
gelijk de madness mee, en de vibrogym ligt al vanaf vrijdag achterin , dus moet ook maar ff los .

Zeker moet je doen man gezellig tog :)

Zo te zien heeft iedereen zich vandaag wel vermaakt. Net even op het veld geweest voor de maiden FPV test. Nou alles werkt weer. Verbindingen zijn ook weer prima in orde. Stond nog wel een best windje en het begon te regenen. Dat was jammer voor de opnames. Die regendruppels op je lens is ook niet alles.

Morgen op tijd richting veld om meer te vliegen

word dus weer gezellig morgen :p

we gaan knallen !!

zit stiekum te denken om de xtra mee te nemen , durf er alleen niet mee te vliegen :oops: , of eerder gezegd te landen .

maar anders moet ik nog een halfjaar wachten , das ook niks :)

word dus weer gezellig morgen :p

we gaan knallen !!

zit stiekum te denken om de xtra mee te nemen , durf er alleen niet mee te vliegen :oops: , of eerder gezegd te landen .

maar anders moet ik nog een halfjaar wachten , das ook niks :)

Een half jasr ???

Wat ben jij optimistisch :-) Zal wel 2014 worden dat het bestuur eens knopen hakt ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back