Sleurhutje
Forum veteraan
Het is geel en als je het in je oog krijgt, ben je dood? 8O
De intercity Roermond-Sittard... :rolling:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is geel en als je het in je oog krijgt, ben je dood? 8O
En ja, het zou afgezet moeten zijn maar ze rijden wel vaker door rood bij de NS. :?![]()
volgens mij gaat bart gewoon geocashen , schatje zoeken dus![]()
Dat was Ben Kos uit Krommenie op de Zuiderhoofdstraat met zoom.Weet je nog wanneer je er precies met bootjes vaarde?
De namen die ik mij nog kan herinneren van de bootjesclub zijn Piet Visser, Herman (nog wat, uit Zaandam) en er waren een vader en een zoon.. De zoon voer met een politieboot, met spuitend water en de vader met een brandweerboot, met spuitend water..
Goh.. wat zou er met die lui gebeurd zijn..
goede avond heeren
wie o wie gaan er morgen als het knap weer is vliegen?
ik ga nu even oefenen op de phoenix SIM![]()
ik denk dat er wel een x aantal komen , morgen weinig wind en droog , dus prima vliegweer !
ik wil eigenlijk wel ff de mite invliegen /uittrimmen , liever op het veld ipv het plein .
gelijk de madness mee, en de vibrogym ligt al vanaf vrijdag achterin , dus moet ook maar ff los .
Zeker moet je doen man gezellig tog![]()
Het was Rudie HoeverStaat me iets bij van hoever of hoover. was een sympathieke gozer en kon goed vliegen.
m.v.g. Erik
Kom je morgen ook ff naar het veld Ko ?
Morgen eerst even langs Grootebroek, om 3x een AR7000 op te halen, dan door naar Zaandijk om Paps op te halen (hij kan nu zelf rijden, dus des te meer troep kunnen we meenemen)
*nog even wat spulletjes laden gaat*
word dus weer gezellig morgen
we gaan knallen !!
zit stiekum te denken om de xtra mee te nemen , durf er alleen niet mee te vliegen, of eerder gezegd te landen .
maar anders moet ik nog een halfjaar wachten , das ook niks![]()
Een half jasr ???
Wat ben jij optimistischZal wel 2014 worden dat het bestuur eens knopen hakt ;-)
dan maar leren landen op dat maanlandschap en geulen mijden :idea:![]()