Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
testrun overheerlijke cap 21 :p

staat wel een windje ja , helaas ook dwars op het veld .

Laatst bewerkt door een moderator:
HAHAHAHAHAHAHAHHA. ik lag helemaal blauw man, toen je dochter eraan kwam. Hahahahhahahahahahahahahahahah. MAN, Man, Man.

dutch pilot ik ben al 3 weken bezig met trillingen vinden in de copterx 500 van tito. nou heb ik alles vervangen voor align parts en er blijft maar 1 ding over dta het kan zijn. De motor. Heb jij een testmotor die ik er 30 seconde in mag zetten van je?

HAHAHAHAHAHAHAHHA. ik lag helemaal blauw man, toen je dochter eraan kwam. Hahahahhahahahahahahahahahahah. MAN, Man, Man.

lol :p

ja , moet me niet storen in da movie :mad: ;)

blokje loopt mooi , nog even inlopen , ik zal ook mijn starteraccu even opladen , die heb ik een halfjaar geleden opgeladen , dus opgeladen zal de de starter ook wat meer vermogen geven .

*richting strand gaat *

dutch pilot ik ben al 3 weken bezig met trillingen vinden in de copterx 500 van tito. nou heb ik alles vervangen voor align parts en er blijft maar 1 ding over dta het kan zijn. De motor. Heb jij een testmotor die ik er 30 seconde in mag zetten van je?

Helaas,
Ik heb nog wel een motor voor een 450 maar niet voor de 500

Mischien op de club even verwisselen voor een paar minuten uit jouw 500?

Ik heb weinig zin om mijn motor uit te bouwen, alles is geborgd met loctite.

Maar als Tito zijn motor naar voren schuift en vrij laat draaien van het tandwiel voel je toch of de motor trilt?
Is de tail-belt spanning al gecorrigeerd is standaard nl veel te hoog.
Koste mij mijn lagers

Alles is Align nu, en de belt spanning is dus ook goed. Maar goed als je er geen zin in hebt geeft niet. Bestel wel een nieuwe motor.

Ps. Ik heb loctite genoeg hoor;)

Ja, een ondertussen nog getrakteerd op een vliegshow met vier Fokker S.11 trainers die ik gisteren in de hangar heb bekeken. :thumbsup: Waarom naar Lehrte, hier gewoon boven je huis.

Zo, weer terug in de wereld der levenden.. Lowlands is ook niet meer wat het geweest is..

Nu brak zijn en lekker genieten in tuintje van een pretpaaltje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back