Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo , dat was weer een gratis grieksland dagje met een lekker windje erbij :p

best broeierig in da tuin nu , snel de parasol omhoog ;)

was weer erg gezellig op das velt en best druk ook , maar niet in de lucht hoor , de meeste kwamen toch echt voor een babbel :) ( alla siggy's style )

weer lekker gevlogen met de xtra , hij begint me al wat gewoon te worden , en ik mis nu 20% meer motorvermogen en de servo's in da rolroeren moeten sterker . (dus ff zoeken naar een sterker blok )
ik had ook nog een motorfail in da air , dus had 1 kans om hem op het veld te landen , netjes gelukt , maar was best schrikken , ik zat best hoog , dus moest in 1 keer heel snel dalen en dan rechtdoor om de vaart eruit te krijgen , stond helemaal op het eind v/h veld stil :p

voordeel van bigscale is ook dat wk 4 amper merkbaar is in de lucht , en het landen erg makkelijk gaat , al die kleine kisten om me heen stonden te klagen dat het geen vliegen was , geen probleem voor de 2 M kisten , dus tip : buy a bigscale en niet meer zeuren ;)

dus alweer hard toe aan de Extra met 50cc DA en supersonische snelle servo's , in die kist zit pas echt da powerrrrrrr , dat word volgend weekend , nu begint het harde werken weer en door de week te gaar om te vliegen effect zal weer toeslaan .
morgen best een grote steiger klus opstarten , dus lekker buffelen en weer wat centen in da box brengen ;)

floor heeft zich vandaag ook prima vermaakt , dus helemaal goed .

*geen filmpjes gescoord , geen zin an , en nu lekker aan die pilsener *

Laatst bewerkt:
zo zeg , mijn schuimkraag waait zowat uit mijn bierglas :o

begint aardig te stormen ineens .

ze zullen wel wegwaaien nu op het veld denk ik :p , er kwamen nog vliegers toen ik net wegging :)

laat het maar losbarsten dat geweld ! :p

Zo weer lekker mijn schaalrondjes gemaakt met de Crashmato.
De brio nog even de sporen gegeven en toen brak spontaan het rudder uit het kielvlak en blokkeerde soms het hoogte roer maar zonder verdere schade geland.
Ook de dikke brommer van de accipiter afgesteld met goede hulp van Nick waarvoor nog mijn dank,dus die kan nu ook vliegen.Volgende week bij knap weer maar de maiden geven.

De brio nog even de sporen gegeven en toen brak spontaan het rudder uit het kielvlak en blokkeerde soms het hoogte roer maar zonder verdere schade geland.

Hmmmmm.... Soms met teveel gas gevlogen? Dat had ik dus precies hetzelfde, maar toen met elevator. Toen nieuw plankje gemaakt voor de stevigheid. Niet gedacht dat het rudder hetzelfde euvel zou opleveren :(

Gelukkig dat je hem zonder verdere schade aan de grond hebt gekregen..

Zo weer lekker mijn schaalrondjes gemaakt met de Crashmato.
Ook de dikke brommer van de accipiter afgesteld met goede hulp van Nick waarvoor nog mijn dank,dus die kan nu ook vliegen.Volgende week bij knap weer maar de maiden geven.

precies , lekker met de accipiter vliegen , je zal merken dat je daar veel mooier en makkelijk mee kunt vliegen , ook het stijgen en landen gaat veel beter en mooier dan met zo,n raar crashmato geval of een te kleine extra . ;)

zo , inmiddels over v/d pils naar koffie :p

net mijn auto stampvol geladen voor de werkweek , morgenochtend nog ff de steiger op het dak (deels) en weer lekker werken .

volgend weekend wellicht 2 maidens , de cap21 en de Extra !

mochten er geen voorvliegers zijn voor je accipiter wil ik je daar wel mee helpen , zo'n kist durf ik wel aan ;)

Hmmmmm.... Soms met teveel gas gevlogen?
Huh te veel gas,ik?Nah dat kan niet.De scharnieren zaten wel goed vast het hout is gewoon gebroken:hammer: Had nog geeneens vol gas gegeven wel even een snelle rol en wou kijken wat ie aan meskant kon ,einde oefening was wel op 4s trouwens.

Mompel mompel iets met Grote kisten Smoke on en veel zon en bier :
@Junkie gemist kerel :-(

Filmpje in de upload staat

ps wel eens gezien dat wij op de video pagina staan ? Laatste video
http://www.mbc-lehrte.de/index.php?kat=23

1sjevs.jpg

21ozxnn.jpg

Laatst bewerkt:
@ junkie,ik neem hem wel van je over.

je bedoelt de funtiger toch ?
oke , its your's ;)

Mompel mompel iets met Grote kisten Smoke on en veel zon en bier :
@Junkie gemist kerel :-(

een straaljager die straalmotor hangt :-? das niet realistisch meer ;)

en ik vlieg liever zelf straks met mijn dikke Extra smoke on :p

ik neem van nickos zijn 5 liter smoke oil met aardbei lucht over , die rookt ook mooier en ruikt ook lekker en dat is ook niet van die vette kleefbende :D

ik kan niet wachten tot volgend weekend :p\

ps , heeft iemand nog een 20cc 2T nitro motor liggen ?

Zo, ook weer terug uit Duitserland, Wat een geweldig weekend, echt onwijs gave kisten gezien daar... kisten waar echt helemaal niks aan mankeert qua bouw en beschildering. Gisteren heel mooi weer bij windkracht 0, vandaag kreeg ik tijdens de show een sms-tje van Sleur en kort daarna een paar spetters. Toen maar naar huis gegaan, was circa 13.00 uur en het stond al in de planning om rond die tijd te vertrekken. Onderweg werd het weer alleen maar beter en benauwder :wink:
Thuis aangekomen even wat gegeten, gedouched en het forum gelezen :yes:

@ Junkie: gaaf filmpje... vooral dat stukje met je dochter :mrgreen:

Straks wat foto's en filmpjes in da upload.

@ Nijsie: je ceedeetjes liggen nog in de auto, die blijven liggen t/m dinsdag :wink:

Zo, ook weer terug uit Duitserland, Wat een geweldig weekend, echt onwijs gave kisten gezien daar... kisten waar echt helemaal niks aan mankeert qua bouw en beschildering. Gisteren heel mooi weer bij windkracht 0, vandaag kreeg ik tijdens de show een sms-tje van Sleur en kort daarna een paar spetters. Toen maar naar huis gegaan, was circa 13.00 uur en het stond al in de planning om rond die tijd te vertrekken. Onderweg werd het weer alleen maar beter en benauwder :wink:
Thuis aangekomen even wat gegeten, gedouched en het forum gelezen :yes:

@ Junkie: gaaf filmpje... vooral dat stukje met je dochter :mrgreen:

Straks wat foto's en filmpjes in da upload.

@ Nijsie: je ceedeetjes liggen nog in de auto, die blijven liggen t/m dinsdag :wink:

welkom thuis in dit tropenland ;)

Jup, ikke .... :yes:
Heb je alleen wel twee motorgondels voor nodig ......... :evilbat:

(2x10cc ;) )

nee , doe mij maar 1x 20cc :p

als niemand een gebruikt 20cc blok heeft , vraag ik morgen aan rob van lynx of hij nog wat heeft leggen .

de xtra komt voor het leuke net 1.5 pk tekort .

Pfff bigscale...

Heb hier nog een mooie grote Yak54 staan (met wat werk) en een DA50.. Geen puf om eraan te beginnen meer denk.. Stomme grote dingen...

Doe mij maar FPV :D

Pfff bigscale...

Heb hier nog een mooie grote Yak54 staan (met wat werk) en een DA50.. Geen puf om eraan te beginnen meer denk.. Stomme grote dingen...

Doe mij maar FPV :D

tjonge , jij moet jezelf nodig een kutje laten aanmeten !

word hij ook zo'n fpv trut :-?

trouwens , jij kan geeneens meer een grote kist vervoeren , zo'n lullig fpv kreng wel , vandaar ;)

ik zeg , we zien je nog wel is een keertje :bye:

Laatst bewerkt:
tjonge , jij moet jezelf nodig een kutje laten aanmeten !

word hij ook zo'n fpv trut :-?

ik zeg , we zien je nog wel een keertje :bye:

hahaha...

Nou ik zit even te twijfelen, of ik de Yak weg ga doen inderdaad.. Maar als die weg gaat, moet eigenlijk ook de Moth weg en de Piper.. Da's allemaal groot spul, dus bigscale :)

Neh, laat het spul wel staan.. zolder is groot zat :)

hahaha...

Nou ik zit even te twijfelen, of ik de Yak weg ga doen inderdaad.. Maar als die weg gaat, moet eigenlijk ook de Moth weg en de Piper.. Da's allemaal groot spul, dus bigscale :)

Neh, laat het spul wel staan.. zolder is groot zat :)

verkoop nou maar , past toch niet in je auto ;)

de halve club is straks weg en uiteen aan het vallen , omdat ze het vliegen door een brilletje leuker vinden :-?

wel lekker de ruimte op het veld :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back