Het is inderdaad bizar ;-)
Nog een weekje vrij, dan weer aan het werk
Wat lees ik nu ? Phil en Burp haken af ?
Welcome back my friend!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vrouwlief heeft al thermo-ondergoed gehaald. Hoe triets kan het zijn. :cry:![]()
Ik heb echt helemaal niets met de Heemskerkse Feestweek. Eigenlijk helemaal niets met Heemskerk, het is dat de club er zit.jij komt ook toch wel even een biertje happen?
Ik heb echt helemaal niets met de Heemskerkse Feestweek. Eigenlijk helemaal niets met Heemskerk, het is dat de club er zit.Mij ga je er de komende week dus echt niet vinden. Ik ga richting Maaskantje (zo'n 10 kilometer daar vandaan). Beetje oude autootjes kijken. 8)
huhgevlogen
in die nattigheid
ach , jullie zijn net begonnen met de hobby , dus dan ga je gewoon , deden wij ook , maar nu zit de oude lichting alweer te denken aan een nieuwe hobby![]()
Da's de grootste fout die je kunt maken. Wij hebben op het werk al zoveel ellende gezien met OS X Lion, heel veel software en hardware doet het daarna gewoon niet meer of wordt niet meer ondersteund. :?Dat krijg je er van als die lamlul van een Steve Jobs bepaald wat jij wel en niet mag. Daarom geen Apple (meer) voor deze jongen. :nooo:
Vrouwlief heeft al thermo-ondergoed gehaald. Hoe triets kan het zijn. :cry:![]()
Zou jij moeten weten na een avondje swingen.Ze heb toch altijd gebreide onderbroeken aan?
Ook één wollen draadje blijft een wollen onderbroek.Bij mij heb ze altijd een stringetje aan![]()
Nee, ik balanceer er ook mijn propellors mee namelijk.Sleur doe jij die blade balancer van de hand?
Deel je ook veiligheidshelmen uit? Kreeg je er een schep bij? Die komt een stuk dieper dan een Crashmato.net weer een leuke vliegert gekocht.......morgenavond ophalen!!
Falcon 120 met 26cc OS Max, vind ik zo een mooi ding........![]()
net weer een leuke vliegert gekocht.......morgenavond ophalen!!
Falcon 120 met 26cc OS Max, vind ik zo een mooi ding........![]()
Wordt tijd dat ze je brevetje weer afpakken![]()