geeft wel een keleere zooiF.U.M. is Flikker Uit Mekaar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
geeft wel een keleere zooiF.U.M. is Flikker Uit Mekaar
Ik kan er gelukkig tegen: Tent, bier, bbq en zonnetje (20 graden en windstil). Wat een rotgedoe, kamperen in nederland. En de vooruitzichten zien er voor de komende dagen nog beter uit.
![]()
Ik kan er gelukkig tegen: Tent, bier, bbq en zonnetje (20 graden en windstil). Wat een rotgedoe, kamperen in nederland. En de vooruitzichten zien er voor de komende dagen nog beter uit.
![]()
![]()
Skilder word je niet zomaar op MSN Video
Zo gaat Junkie ook naar boven,met zijn collega om zijn buiten kozijntjes te skilderen
![]()
Je kan zo een bejaardentehuis in met je kwaaltjes. Je bent geen kampeerder. En met een goede (voor)tent wordt er helemaal niets klam en vochtig. :nooo: Reuma geen last van. Verkouden wordt je toch wel en loop je niet specifiek op/door de camping op. Vers eten en een goede bbq en geen enkel last van aandoeningen. Je bent echt niets meer gewend.ahrrrggg , bespaar me de foto's , en de zogenaamde voordelen van cramperen in holland , want die zijn er niet , en in de nacht weer alles klam en vochtig , acute reuma , verkoudheid , schrale ster v/d ontregelde stoelgang :???:
Uh, de achterste is van mij (lxb is 5x3,5m binnenoppervlak, voortent 3,5x3,5m, de op een na grootste De Waard tent, 46kg aan tent en toebehorenLullig tentje heb je.. Had toch wel iets meer status verwacht bij jou..![]()
Je kan zo een bejaardentehuis in met je kwaaltjes. Je bent geen kampeerder. En met een goede (voor)tent wordt er helemaal niets klam en vochtig. :nooo: Reuma geen last van. Verkouden wordt je toch wel en loop je niet specifiek op/door de camping op. Vers eten en een goede bbq en geen enkel last van aandoeningen. Je bent echt niets meer gewend.
Uh, de achterste is van mij (lxb is 5x3,5m binnenoppervlak, voortent 3,5x3,5m, de op een na grootste De Waard tent, 46kg aan tent en toebehoren). Voorste tentje is van mijn ouwelui, moeten in die kleine auto/cabrio passen hè.
Alle luxe weer mee als koelkast, Senseo, luxe kampeerstoelen etc. Met wat proppen paste het allemaal in de auto zonder aanhanger (wel met skibox).
Nope, geen Cadac voir deze jongen. 65 jaar geleden is er genoeg vlees vergast. Ik bbq alleen op echte houtskool. De bbq is een simpel "kogeltje" van 15 eypo bij de Praxis. Aan het eind van het weekend zo de container in, scheelt weer ruimte.Ja maar volengs mijn hebben ze lekker gegeten, zo te zien met de cadak daar kun je lekker eten mee berijden nietwaar sleurpretige vakantie verder en hoop voor jullie goed weer:wink:
@Siggy: Als "papa" het een leuk speeltje vindt, dan was het trouwen een moetje of excuses. Maar ik mag je dus wel feliciteren met jullie aanstaande ouderschap?![]()
![]()
Whaha.en maar volhouden he?
@Junkie
Gezellig man.hoop dat het lukt ;-)
hoezo wordt junkie rc oud![]()
Nope, geen Cadac voir deze jongen. 65 jaar geleden is er genoeg vlees vergast. Ik bbq alleen op echte houtskool. De bbq is een simpel "kogeltje" van 15 eypo bij de Praxis. Aan het eind van het weekend zo de container in, scheelt weer ruimte.![]()