Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
vlak voor dat ik zou gaan vliegen belde ik kris. Die liep dus nog in de mais, rond 18:30 uur. Toen werd ik gebeld door Vinnie, en die vertelde me het verhaal nog een keer. Toen maar Gaan vliegen met Tito. En vlak voor zonsondergang het mais ingedoken. Maar een half uur later was het donker:eek:
En we waren dus serieus de weg kwijt daar in dat enorme maisveld. Man man man, dat doe ik ook nooit meer. 1 uur en 30 minuten later waren we pas weer het mais uit :hammer:

Geen GPS op je phone zeker?

lekker fpv wijf dat je der bent ;)

extramaiden010.jpg

met zaklampen wellicht ?

Lief issie he?

** verander je onderschrift even.
Want te warm is volgens jou ook niet ok ;-) :-)

** verander je onderschrift even.
Want te warm is volgens jou ook niet ok ;-) :-)
done ;)

Kijk eens naar dat mooie bruine lijf rechtboven :-)

geniet er maar van ,dat slijt er deze week weer af :rolleyes: ;)

vlak voor dat ik zou gaan vliegen belde ik kris. Die liep dus nog in de mais, rond 18:30 uur. Toen werd ik gebeld door Vinnie, en die vertelde me het verhaal nog een keer. Toen maar Gaan vliegen met Tito. En vlak voor zonsondergang het mais ingedoken. Maar een half uur later was het donker:eek:
En we waren dus serieus de weg kwijt daar in dat enorme maisveld. Man man man, dat doe ik ook nooit meer. 1 uur en 30 minuten later waren we pas weer het mais uit :hammer:

niet gevonden dus ?

ik stort niet vaak neer , maar het lijkt me erg raar om zonder kist weer naar huis te moeten , een klaptafeltje vind ik al erg :)

Beetje maf van Siggy dat hij niet even dat tafeltje meeneemt voor je Junkie. Maar ik geloof ook niet dat hij hem heb laten staan hoor. Zo is Siggy niet.

Beetje maf van Siggy dat hij niet even dat tafeltje meeneemt voor je Junkie. Maar ik geloof ook niet dat hij hem heb laten staan hoor. Zo is Siggy niet.

ach ,iedereen maakt wel eens fouten ;)

ik gaat mijn nest in met de ventilator aan :???: , geen last van muggen met ventilator aan ;)

tja , dat word spierpijn icm gaarheid :( :D

plus de herfst is op komst , gelukkig heb je vloerverwarming in je balkon vloer ;)

nee , je zegt niet dat het vriest , maar je schept op dat je nog in je korte broek loopt , NEE , WIJ LOPEN NU IN BONTJASSEN ZEKER !! ;)

maar idd , er komen wat buitjes aan en daarna hele flinke , nou laat ze maar lekker komen hoor, ik zit er klaar voor :banana: ;)
Foto dat je in je bontjas loopt, anders is het niet gebeurd. ;) En er komt nu een echt heftige bui jullie kant op. Kwestie van de juiste locatie voor een vakantie in Nederland uitkiezen (dom geluk en gast, was ben ik dom :yes: ).

Zal je morgen wel weer flink last van je aambeien hebben. :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back