Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
vlak voor dat ik zou gaan vliegen belde ik kris. Die liep dus nog in de mais, rond 18:30 uur. Toen werd ik gebeld door Vinnie, en die vertelde me het verhaal nog een keer. Toen maar Gaan vliegen met Tito. En vlak voor zonsondergang het mais ingedoken. Maar een half uur later was het donker
En we waren dus serieus de weg kwijt daar in dat enorme maisveld. Man man man, dat doe ik ook nooit meer. 1 uur en 30 minuten later waren we pas weer het mais uit![]()
lekker fpv wijf dat je der bent
![]()
met zaklampen wellicht ?
lekker fpv wijf dat je der bent
![]()
met zaklampen wellicht ?
done** verander je onderschrift even.
Want te warm is volgens jou ook niet ok ;-)![]()
Kijk eens naar dat mooie bruine lijf rechtboven![]()
vlak voor dat ik zou gaan vliegen belde ik kris. Die liep dus nog in de mais, rond 18:30 uur. Toen werd ik gebeld door Vinnie, en die vertelde me het verhaal nog een keer. Toen maar Gaan vliegen met Tito. En vlak voor zonsondergang het mais ingedoken. Maar een half uur later was het donker
En we waren dus serieus de weg kwijt daar in dat enorme maisveld. Man man man, dat doe ik ook nooit meer. 1 uur en 30 minuten later waren we pas weer het mais uit![]()
Beetje maf van Siggy dat hij niet even dat tafeltje meeneemt voor je Junkie. Maar ik geloof ook niet dat hij hem heb laten staan hoor. Zo is Siggy niet.
zo yak geruild voor een trex 600
Foto dat je in je bontjas loopt, anders is het niet gebeurd.tja , dat word spierpijn icm gaarheid![]()
plus de herfst is op komst , gelukkig heb je vloerverwarming in je balkon vloer
nee , je zegt niet dat het vriest , maar je schept op dat je nog in je korte broek loopt , NEE , WIJ LOPEN NU IN BONTJASSEN ZEKER !!
maar idd , er komen wat buitjes aan en daarna hele flinke , nou laat ze maar lekker komen hoor, ik zit er klaar voor![]()
![]()
Zal je morgen wel weer flink last van je aambeien hebben. :rolling:vlak voor dat ik zou gaan vliegen belde ik kris. Die liep dus nog in de mais, rond 18:30 uur. Toen werd ik gebeld door Vinnie, en die vertelde me het verhaal nog een keer. Toen maar Gaan vliegen met Tito. En vlak voor zonsondergang het mais ingedoken. Maar een half uur later was het donker
Zo net terug uit het mais veld,ik hoorde nog wel twee andere mafketels maar geen vliegtuig gevonden.
Ik voel een FPv rescue plane aan komen.. en een mini cursus GAYoketsing & navigatie
Ben blij dat ik niet in een tentje zit in de buurt van Maaskantje :nooo: :teacher:
Buienradar.nl - Weer - Actuele neerslag, weerbericht, weersverwachting, sneeuwradar en satellietbeelden
Arme Sleur
![]()
Ow Sleur zegt toch dat uienradar niet klopt, en dat het kurkdroog is in het bejaarde paradijsje waar hij nu is![]()
Zo weer wakker Frank, hoest aan de andere kant van de oceaan?