Sleurhutje
Forum veteraan
Gorby en ik zwemmen in Harderwijk. Na het zwemmen altijd lekker een haring happen.@sleur
ik zwem tegenwoordig op woensdag avond![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gorby en ik zwemmen in Harderwijk. Na het zwemmen altijd lekker een haring happen.@sleur
ik zwem tegenwoordig op woensdag avond![]()
Gorby en ik zwemmen in Harderwijk. Na het zwemmen altijd lekker een haring happen.![]()
shit , nu kan ik niet meer roken in de drossel :???:![]()
Nou, dat zou er nog wel eens om kunnen spannen. Junkie heeft zelfs een keer staan frituren.Overigens, jij weet helegaar niet eens hoe den drossel eruitziet, ik kom er al weinig, maar jij helemaal amper![]()
Nou, dat zou er nog wel eens om kunnen spannen. Junkie heeft zelfs een keer staan frituren.![]()
![]()
Nou, dat zou er nog wel eens om kunnen spannen. Junkie heeft zelfs een keer staan frituren.![]()
![]()
klopt
misschien dat ik net aan een paar keer meer ben geweest dan bym , het spant erom idd
zo , ich bin weer lekker in de deprimodus :???:
het gezeik tussen de dames na de dood van mijn vader gaat maar door , zal wel een bodemprocedure worden :???:
erg vervelend dat er eerst rechtszaken moeten volgen vlak na de dood van mijn pa , zodat je zijn dood nog niet eens verwerken kan door dat gestress.
zo zou het niet horen te gaan , maarja , wat doe je er tegen
iemand nog een goede tip hoe ik dit van mij af kan zetten ?
Yep geen probleem ben thuis, ik heb van allemaal de kleuren neger en indiaan.
Junkie, het beste is doen alsof je dom bent. Je kan er nou eenmaal niets aan veranderen. |Druk maken heb geen enkel nut. Maar makkelijker gezegd dan gedaan, dus kom vanavond sowieso een biertje happen. Hoe meer je thuishangt, hoe meer je gaat piekeren. Maar ja, dat wist je allemaal al![]()
Yep ,niks probleem.Je bent een topper!
Kom morgenavond ff langs, uurtje of 19.30 ok?
Junkie, het beste is doen alsof je dom bent. Je kan er nou eenmaal niets aan veranderen. |Druk maken heb geen enkel nut. Maar makkelijker gezegd dan gedaan, dus kom vanavond sowieso een biertje happen. Hoe meer je thuishangt, hoe meer je gaat piekeren. Maar ja, dat wist je allemaal al![]()
vanavond gaat niet lukken , barst v/d koppijn
ach , het mot weer ff slijten
v/h weekend eindelijk droog weer met een windkrachtje 3 , misschien ff mijn kop leegvliegen
Man, toen liepen de Batavieren hier nog rond. Ondertussen zijn we jaren verder, pallets vlammetjes en emmers saus er doorheen gejast en is junkie een paar keer langs geweest.Ik heb Vlammetjes geintroduceerd:wink:
Ja, laten voor wat het is. Al eerder gezegd, soms moet je dingen maar hun beloop laten. Je kunt er niets aan veranderen en hebt alleen maar jezelf ermee. Zie het als een voetbalwedstrijd: Je staat langs de zijlijn en kunt niet veel meer doen dan wat commentaar leveren en je ergeren aan het spel. Zorgen dat je niet langs die zijlijn staat is de enige oplossing.iemand nog een goede tip hoe ik dit van mij af kan zetten ?
Nee en ja. Waarom zou je een frietkern nodig hebben? Mogelijk dat de microcontroller van de BEC het niet leuk vindt om storingen op de voedingsspanning te zien. Gewoon proberen zonder. Krijg je vreemde storingen dan is het noodzakelijk. Zorgen dat de besturing en de draden ver weg van de motor- en hoofdaccudraden zitten.Sleur heb ik echt een ferietkern nodig vanaf de interne bec op de 600?
Gewoon 1000mg Paracetamol en gezelli naar de club komen. Beetje lol en morgen lekker overdag de gaarheid eruit werken. Slaap je morgenavond lekker op tijd. Donderdag weer naar de club en vrijdag weer op tijd slapen. Zo komt de gemiddelde ACH'er de week door.vanavond gaat niet lukken , barst v/d koppijn![]()
Ja, laten voor wat het is. Al eerder gezegd, soms moet je dingen maar hun beloop laten. Je kunt er niets aan veranderen en hebt alleen maar jezelf ermee. Zie het als een voetbalwedstrijd: Je staat langs de zijlijn en kunt niet veel meer doen dan wat commentaar leveren en je ergeren aan het spel. Zorgen dat je niet langs die zijlijn staat is de enige oplossing.![]()