Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Idd, heilige grond![]()
![]()
die tijden interesseren me geen lor meer , inmiddels mogen de huidige tijden en het huidige veld van mij gewoon blijven
vliegdrang gaat slijten omdat we inmiddels ook ouwe knakkers zijn en er nog meer is dan vliegen , bovendien heb ik er alleen in het weekend nog tijd voor (1 dag daarvan dat is ) , dus prima zo, en lekker brandstof vliegen dan![]()
Even op bezoek bij een maat van me. Een paar biertjes drinken kan best op de late avond. Morgen maar even maaien in de ochtend.
Even op bezoek bij een maat van me. Een paar biertjes drinken kan best op de late avond. Morgen maar even maaien in de ochtend.
En ouwe knakkers maken dus geen lol meer ofzo?
Jij zit gewoon niet echt lekker in je vel, maar dit komt wel weer goed hoor Junkie ;-)
Slaap lekker vriend ;-)
Ja met Savage en Bajazijn er nog mannen die gaan vliegen morgen![]()
Ja in de hal![]()
Heeft zojuist de Bixler even afgebouwd en ingeregeld
Morgen maidenen ;-)
Even wat 3S lipootjes cyclen en CG punt opzoeken, leuke wintervlieger voor op het ijs en in de sneeuw
Gemeten vermogen is ruim 230 watt dus het 2200kv buitenlopertje levert ruim voldoende power![]()
Proost, ouwe knakker![]()
![]()
Goedemorgen allemaal,
Straks trainen voor de F3P en daarna richting veld om buiten FF te vliegen. Lekker weer vandaag, dus dat wordt genieten.
Na zo'n dagje laminaat leggen van 9:00 tot 18:20 ben ik best wel gebroken.
Het is dan ook geen raggen voor de lol maar trainen voor de wedstrijden. Niets voor jou jôh.wel erg om met dit mooie weer in een hal te moeten vliegen :???:, je gezin verklaart je voor gek![]()
Met de motor of auto kun je alleen vooruit en een beetje links en rechts. Met een vliegtuig kun je ook omhoog en omlaag, op z'n kop, loopings, rollen etc. Vliegen dus...ik weet nog niet wat ik doe vandaag ,met dit mooie weer kun je alle kanten op![]()
Gaat-ie niet redden. :nooo:Niet eens FPV meeten?
Mogguh allen
Lipootjes hangen aan de tiet en de koffie loopt door.
Ik heb er weer zin in
*ben een stuk fitter als gisteren, dus veel vliegen ;-)
siggy ; neem jij wat kleine 600mah lipo's mee voor mijn mite ? ,die van mij zijn allemaal leeg![]()