Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook weer tuus :-)

Wat een fantastisch weer dit weekend!
De Hongkong easystar vliegt erg goed, alleen even een carbonstrip in de vleugel monteren om het flexen te verminderen.
Bij hoge snelheden wordt hij hierdoor wat lastig op zijn rolroertjes :-)

Voor de rest een prima vliegertje en heeft zijn eerste midair overleefd ;-)

Helaas ook weer een paar flinke crashes gezien, dus bij een paar vliegeniers kan de openhaard vanavond weer aan :-) :-)

*eten, en dan even op verjaarsvisite bij mijn pa.

ehh, ik weet dat die lange zijn vlieger in de grond heeft geboord , maar wie nog meer dan ?
*nieuwsgierig is * :D

Met de kids? Echt niet, mijn boomhut. Zit een groot hangslot op. :rolling:

okay, jouw boomhut dan ;)
mag ik mee volgend weekend ? :p

hier even een pb'tje aan gewaagd , dit lijkt me de juiste setup <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
ronald , is dit geschikt voor mijn xtra ? en zou ik die reso kwijt kunnen ?

was verder wel gezelli op het veld , dat dan weer wel .
Als de originele tunnel niet in de romp ingebouwd tijdens de bouw, gaat een reso niet passen .. :nooo:
Helaas vanmiddag veel tijd verloren aan het zoeken van cas zijn vlieger... waardoor andere vliegers hun vliegtijd beperkt bleef...

Wel blij dat de kist gevonden is, ander had Cas alles kunnen afschrijven...

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo was heerlijk op het strand.Lekker gereden pintjes mee en een beetje zonnen

Een clutchbell omzeep geholpen van de savage,de andere savage's weer heel mee terug. :banana:

Als de originele tunnel niet in de romp ingebouwd tijdens de bouw, gaat een reso niet passen .. :nooo:
Helaas vanmiddag veel tijd verloren aan het zoeken van cas zijn vlieger... waardoor andere vliegers hun vliegtijd beperkt bleef...

Niet belangrijk voor dat beperkt vliegen die kist terug gevonden is belangrijker het alleen jammer voor Cas :(

jammer dan voor het beperkt vliegen, de kist voor Cas terug vinden was belangrijker

heerlijke gevlogen vandaag; bij FMS ditmaal....mooi en lekker groot veld, weer eens wat anders.
1 vluchtje gemaakt met de Skystar van Lyon en een vluchtje of 8 metde Graupner Extra:banana:
Echt super ding!!!!!
Landen gaat steeds lekkerder, kom nog wel wat snel binnen misschien, maar alles heel gehouden:D:D:D

Morgen weer een tijdje weg, 7 uur de taxi naar Schiphol en dan naar Roemenie, hopen dat het een beetje lekker weer is daar:cool:

wat is er gesneuveld als ik vragen mag..........???
Ook weer tuus :-)

Wat een fantastisch weer dit weekend!
De Hongkong easystar vliegt erg goed, alleen even een carbonstrip in de vleugel monteren om het flexen te verminderen.
Bij hoge snelheden wordt hij hierdoor wat lastig op zijn rolroertjes :-)

Voor de rest een prima vliegertje en heeft zijn eerste midair overleefd ;-)

Helaas ook weer een paar flinke crashes gezien, dus bij een paar vliegeniers kan de openhaard vanavond weer aan :-) :-)

*eten, en dan even op verjaarsvisite bij mijn pa.

Pfff, best lastig, stukje neus van nexus afsnijden als de romp aan de onderzijde al gelijmd is...haastige spoed is...op het oog de hoek gehalveerd, de rest met stelschroefjes en stukjes slang...

He Ronald het is dan jammer voor degene die moest wachten maar een zoekatie is wel wenselijk dus elkaar helpen TOCH.;) voor mijn geen probleem voor Cas wel:(

de tunnel kan ik toch evengoed nog knutselen ? en kan de reso niet buitenom ? bling bling :D

weet je wat het is , ik ga toch niet meer met de xtra vliegen met dit suffe 20 cc 4T blok , dus knutselen is de enige optie om die os met reso erin te krijgen , lijkt me ook leuk werk , en foli maakt alles weer onzichtbaar ;)

maar ik kan toch ook de originele uitlaat van de 160 fx osmax gebruiken ?

Laatst bewerkt:
Ik zoek iemand die luchtopanems kan maken, bij voorkeur vanuit een heli, dus ook opname vanuit een punt.

Is voor een vriendje van me uit de mediawereld .....

Heb alleen nog maar een vliegtuig... dus geen vast punt...

Mijn filmpje van vandaag, meeting FPV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back