Sleurhutje
Forum veteraan
Met de kids? Echt niet, mijn boomhut. Zit een groot hangslot op. :rolling:jij was het dus wel
goed bezig , gezellig toch om wat met de kids te doen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met de kids? Echt niet, mijn boomhut. Zit een groot hangslot op. :rolling:jij was het dus wel
goed bezig , gezellig toch om wat met de kids te doen![]()
Ook weer tuus
Wat een fantastisch weer dit weekend!
De Hongkong easystar vliegt erg goed, alleen even een carbonstrip in de vleugel monteren om het flexen te verminderen.
Bij hoge snelheden wordt hij hierdoor wat lastig op zijn rolroertjes
Voor de rest een prima vliegertje en heeft zijn eerste midair overleefd ;-)
Helaas ook weer een paar flinke crashes gezien, dus bij een paar vliegeniers kan de openhaard vanavond weer aan![]()
*eten, en dan even op verjaarsvisite bij mijn pa.
Met de kids? Echt niet, mijn boomhut. Zit een groot hangslot op. :rolling:
Als de originele tunnel niet in de romp ingebouwd tijdens de bouw, gaat een reso niet passen .. :nooo:hier even een pb'tje aan gewaagd , dit lijkt me de juiste setup <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
ronald , is dit geschikt voor mijn xtra ? en zou ik die reso kwijt kunnen ?
was verder wel gezelli op het veld , dat dan weer wel .
'Yep vond er weer geen ruk aan!
Bah bah, een stel volwassen kerels die met vliegtuigjes spelen,word toch eens volwassen!!!!!!!!!!!!
Als de originele tunnel niet in de romp ingebouwd tijdens de bouw, gaat een reso niet passen .. :nooo:
Helaas vanmiddag veel tijd verloren aan het zoeken van cas zijn vlieger... waardoor andere vliegers hun vliegtijd beperkt bleef...
Wel blij dat de kist gevonden is, ander had Cas alles kunnen afschrijven...
Als de originele tunnel niet in de romp ingebouwd tijdens de bouw, gaat een reso niet passen .. :nooo:
Helaas vanmiddag veel tijd verloren aan het zoeken van cas zijn vlieger... waardoor andere vliegers hun vliegtijd beperkt bleef...
Ook weer tuus
Wat een fantastisch weer dit weekend!
De Hongkong easystar vliegt erg goed, alleen even een carbonstrip in de vleugel monteren om het flexen te verminderen.
Bij hoge snelheden wordt hij hierdoor wat lastig op zijn rolroertjes
Voor de rest een prima vliegertje en heeft zijn eerste midair overleefd ;-)
Helaas ook weer een paar flinke crashes gezien, dus bij een paar vliegeniers kan de openhaard vanavond weer aan![]()
*eten, en dan even op verjaarsvisite bij mijn pa.
@ Erikk hier de link Quartel Modelbouw - ROBBE Hand brandstofpomp sorry ik dacht 15.00 euro maar is het dubbele![]()
Okee, bedankt. Toch maar bestellen want een brandstofpomp is ook weer snel stuk.
m.v.g. Erik