Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou je die er voor mij uit willen vissen alsjeblieft?
Héél erg bedankt!!!

was symbolisch in da kliko , uiteraard word dat blok als donor gebruikt voor het magnum blok wat ik van jouw heb . ;)

zo zeg , wat een lekker dagje weer ! , je zou maar besloten hebben om te gaan werken :|

geen gewerk voor mij , doe ik niet meer aan , ik neem nu flapkanzie ipv de aankomende herfst varkanzie , zal je zien dat het pleurisweer is :bye:

lekker even op mijn cirquit langs de amstel richting een klant gereden voor offerte , toen naar beku motoren uithoorn voor een bakkie en wat klein spul , daarna naar lynx afgereisd met patat en frikadellen om daar te eten buiten in het zonnetje , uiteraard voor rob ook div snack's mee .
daar ook weer wat gloeikaarsen ingekocht , nu maar wachten op straks om te vliegen op das velt , daarna wellicht nog ff clubgebouwhangen ;)

ik zeg werkse ,maar ik duik in de lafuma Lafuma ligstoelen online | BESLIST.nl | v.a. € 119 :razz:

en ga teren op mijn reserves , zowel lichamelijk als financieel :black:

Je hebt PB
was symbolisch in da kliko , uiteraard word dat blok als donor gebruikt voor het magnum blok wat ik van jouw heb . ;)

zo zeg , wat een lekker dagje weer ! , je zou maar besloten hebben om te gaan werken :|

geen gewerk voor mij , doe ik niet meer aan , ik neem nu flapkanzie ipv de aankomende herfst varkanzie , zal je zien dat het pleurisweer is :bye:

lekker even op mijn cirquit langs de amstel richting een klant gereden voor offerte , toen naar beku motoren uithoorn voor een bakkie en wat klein spul , daarna naar lynx afgereisd met patat en frikadellen om daar te eten buiten in het zonnetje , uiteraard voor rob ook div snack's mee .
daar ook weer wat gloeikaarsen ingekocht , nu maar wachten op straks om te vliegen op das velt , daarna wellicht nog ff clubgebouwhangen ;)

ik zeg werkse ,maar ik duik in de lafuma Lafuma ligstoelen online | BESLIST.nl | v.a. € 119 :razz:

en ga teren op mijn reserves , zowel lichamelijk als financieel :black:

Net weer een onverantwoorde aanschaf gedaan........El Bandito gekocht die hier op het forum staat:banana::banana::banana:
Alleen ff wachten met ophalen tot ik weer thuis ben, en dan eens kijken wat er allemaal nog bij moet qua motor en servo's...........groot in ieder geval:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

Laatst bewerkt:
Net weer een onverantwoorde aanschaf gedaan........El Bandito gekocht die hier op het forum staat:banana::banana::banana:
Alleen ff wachten met ophalen tot ik weer thuis ben, en dan eens kijken wat er allemaal nog bij moet qua motor en servo's...........groot in ieder geval:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

felici !

plaats ff een linkje van de bandito , hoef ik niet te zoeken

Iemand zin om te vliegen zo?

ja ikke !

siggy komt ook uit zijn werk naar het veld , dus ff gezelli vliegen .

hoe laat op het veld ?

Laatst bewerkt door een moderator:
en een foto van zoals hij dus moet worden...........
full
maar dan zonder al die reclame zooi..........en de onderkant van de vleugels alu/zwart geblokt voor de zichtbaarheid
hier een linkje van de advertentie: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
en 1 van een verkoper: RC Baron : Hacker El Bandito ARF red [HC1061] - $824.95
qua kleuren moet hij worden zoals die onderaan rechts, dus MET die haaietanden.........

Laatst bewerkt door een moderator:
leuk ding , had hem al eerder gezien , maar wegens teveel vliegers laten staan ;)

zal wel gemoedelijk vliegen .

hoe groot is hij eigenlijk ? span ?

Ding Dong.. Gister was Hong Kong al aan de deur.

Vandaag eerder van werk vertrokken, even bij postkantoor pakketje opgehaald..

Kan aan de slag met m'n Virtualisatie alom!
:)

@Edwin: Geinige vlieger. Vond hem zelf niet echt een aanwinst voor mijn vloot ;-) Wel al een tijdje terug zien staan.
Gefeliciteerd in iedergeval met je aanwinst.. Zou er een dikke 50cc DL op zetten als ik jou was..

@Rest: Vliegze!

oke dan. ik ben nu op het veld, alleen! Waar is iedereen?

Huursletje, morgen eerst even een buitenboordmotor fixen, daarna vliegen (in de middag)

oke dan. ik ben nu op het veld, alleen! Waar is iedereen?

Huursletje, morgen eerst even een buitenboordmotor fixen, daarna vliegen (in de middag)

Tja, ik moet vanavond eerst even wat kopen.. Anders was ik wel gekomen naar t veld ;-)

Iemand nog een MX16 zender nodig toevallig? *gniffel*

Gisteravond al op de nieuwe Zicral een cockpitje gespoten. In het kader van gewichtsbesparing zou minimalistisch verven de beste keuze zijn. Maar het smoelt gewoon niet. :nooo: Dit ziet er toch niet uit (even snel in elkaar gestoken en los van de rest van de troep op de keukentafel).

zicralv2_02_saaiwit.jpg

Dus weer zitten denken over hoe en wat met de kleurtjes. Kleine Sleur zei dat goud wel mooi was. Maar metallics zijn wel aanmerkelijk dikker en zwaarder. Maar... Ervaring met poepbruin op Depron had bij de Diksk al geleerd dat het goudkleurig werd. Dus van Depron wat mallen gesneden om netjes langs te spuiten (geklooi met afplakken op Depron is niets voor mij ;)). Het resultaat van de romp d.m.v. de Quick'n'Dirty methode. 8)

zicralv2_03_beetjegoud.jpg

Patroon van de bovenste helft gaat ook doorlopen over de bovenkant van de vleugels. :D :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back