Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo haartjes weer zomers kort. Super Danone opgegraven en de LiFePo aan den tiet (even 2x een cycle op 10A). Langzaam aan alles in gaan laden. Boodschapjes doen en dan maar weer kamperen in de wei. :lol:
I
:rolling:
Ik zeg, gezinsdagje met Maris en Floor, dagje Brugge en Gent eraan vast plakken. En hee, als je dan toch daar bent, weet je toevallig nog een vliegertje te koop staan :rolling:
Wat mij betreft prima. Ik ben een beetje uitgekeken op incest. 8O :?Maar we kunnen ook gewoon lief doen tegen elkaar (en tegen je zus)
Iemand toevallig nog een propellor maatje 11x5.5", 11x6" of 11x7" liggen? De huidige APC-E 10x5" op de SUper Danone is wat aan de krappe kant. :? Ik heb nog wel een APC-E 11x8" maar dat trekt het motortje niet en voor de Graupner G-Sonic 11x6" heb ik geen vulbusje of pasringen die passen.![]()
Iemand toevallig nog een propellor maatje 11x5.5", 11x6" of 11x7" liggen? De huidige APC-E 10x5" op de SUper Danone is wat aan de krappe kant. :? Ik heb nog wel een APC-E 11x8" maar dat trekt het motortje niet en voor de Graupner G-Sonic 11x6" heb ik geen vulbusje of pasringen die passen.![]()
Ik heb het nagemeten op mijn Zicral:Denk je niet dat 1mm onder de vleugels te zwak is?
Ik wou 1.2mm hebben maar dat had KOOS niet in een tube versie.
Dus heb nu 1.5, maar vindt dat eigenlijk te dik.
Gezien, de 11x6" is een mooie voor de Danone.Sleur, je hebt Whatsappy van me met feuteu's. Als je zo op het veld bent kom ik ze wel ff langsbrengen, moet ff naar Velsen toe.
Nog beter.11x 5,5 dus ,compleet met de ringetjes
neem ik mee
OPROEP !
komt er straks ook een ervaren bigscale vlieger vliegen ?
Dan neem ik ook mijn cap21 mee :razz::razz::razz::razz::razz:
dus ragger/eric 3D/ronald ?? wie o wie ?
ach , die gasten hebben allemaal een baasje , dus zal wel niet![]()
ja ja ik ben er omk 14:00![]()
Wel een beetje jammer dat maar 1 persoon mij dat gewoon durft te zeggen. De rest is blijkbaar schijnheilig genoeg om dat niet te doen.
Ik heb liever dat iemand mij helemaal verot scheld om wat ik in hun ogen fout doe, dan dat ze te luizerig zijn om mano a mano wat te zeggen.
Voor wie vandaag werkt of ziek is: kudt voor jullie.
![]()