Vliegshow Broken Wings Willebroek

En we gaan verder met de filmpjes.
Ik heb net van mijn hosting provider meer schijfruimte en een hogere datalimiet gekregen. :-)

Er staan nu filmpjes van Axel Libert; Marcel met de Raptor; Dolf met de Hot Dog; Willem met de Autogiro en over enkele minuten de Gee-Bee.

www.rrelektronics.nl

-Rudie

thx to www.123xs.com

hartelijk bedankt voor jullie reacties :D
hopelijk zien we mekaar volgend jaar weer

groeten vanwege roggemans danny(tereinmeester broken wings)

Armand zei:
benvlieggraag zei:
Dit is inderdaad een fabrieks motor maar andere jaren had Ron Ton mooie zelf gemaakte motoren bij zich.
Vorig jaar of dat jaar daarvoor had hij een 14 cilinder van twee maal zeven ster achter elkaar en dat maakte een fantastisch geluid. Alleen al die viertakt pluggen is al een rib uit je lijf.
Ik heb hem ook wel eens gezien met een 12 cilinder line motor.

Fijn om zoveel positieve reacties te horen over onze show, bedankt (Eric) om ons de link van dit forum toe te sturen, ik zal hem forwarden naar al onze leden. Hopelijk reageren ze massaal op dit Forum :D .

Ik had hier graag een beeld getoond van de zelfgemaakte 14-cilinder dubbele radiaalmotor van Ron Ton maar helaas lukt het mij niet, als iemand mij een tip kan geven hoe dat moet...

Als jullie nog meer mooie foto's willen zien kan je hier ook een kijkje nemen: http://www.pbase.com/marcvc/brokenwings

Vriendelijke groetjes
Armand

Deze motor dus, hier wordt je stil van, ik wel tenminste.
afb9051.jpg

Groet Ger Kovacs

Ja, het is precies deze motor, en als ik het goed herken is dat bij ALC In Amsterdam, Spaarnwoude neen?

Thx,
Armand

Hallo,

De foto's en filmpjes van Broken Wings zien er supper uit. :D
Jammer genoeg kon ik er dit jaar niet bij zijn wegens hartklachten
die verholpen moesten worden, maar als ik de beelden zie van
dit weekeind dan doet het mij toch pijn dat ik er niet bij was. :cry:
Maar ik hoop er het komende jaar weer bij te zijn. :o

Gr. Rosé Boogaers

Ger Kovacs zei:
Armand zei:
benvlieggraag zei:
Dit is inderdaad een fabrieks motor maar andere jaren had Ron Ton mooie zelf gemaakte motoren bij zich.
Vorig jaar of dat jaar daarvoor had hij een 14 cilinder van twee maal zeven ster achter elkaar en dat maakte een fantastisch geluid. Alleen al die viertakt pluggen is al een rib uit je lijf.
Ik heb hem ook wel eens gezien met een 12 cilinder line motor.

Fijn om zoveel positieve reacties te horen over onze show, bedankt (Eric) om ons de link van dit forum toe te sturen, ik zal hem forwarden naar al onze leden. Hopelijk reageren ze massaal op dit Forum :D .

Ik had hier graag een beeld getoond van de zelfgemaakte 14-cilinder dubbele radiaalmotor van Ron Ton maar helaas lukt het mij niet, als iemand mij een tip kan geven hoe dat moet...

Als jullie nog meer mooie foto's willen zien kan je hier ook een kijkje nemen: http://www.pbase.com/marcvc/brokenwings

Vriendelijke groetjes
Armand

Deze motor dus, hier wordt je stil van, ik wel tenminste.
afb9051.jpg

Groet Ger Kovacs

Bestaat er van deze motor ook een filmpje ...... draaiend??? 8O 8O

Ik verheug me eral weer op, het is altijd gezellig daar :D :wink:
Hopelijk hebben ze (we) mooi weer (meestal wel).

CU at willebroek!

Marcel zei:
18 september is het weer zover :yes:
Wat en waar is weer zo ver op 18 september? Het is lang geleden dat ik naar een modelvliegshow ben geweest. Als dit ook een show is en niet te gek ver weg dan wil ik graag weer eens gaan kijken.

Het was gisteren een fantastische dag, mooi weer bijna geen wind en als er die was stond hij recht in de piste kortom het weer was perfect, even als de organisatie (mijn complimenten aan de ROYAL broken wings)!!!!
Jammer genoeg niet zonder craches, :cry: waaronder een transal (vloog tegen een boom), een 3D heli (brak iets af tijdens het vliegen), F-104 (vloog de mais in tijdens de start) en de grote crhisten-eagel (die had problemen met zijn rolroeren en ging mis bij de landing)

Marcel had weer iets nieuws in peto, 3D heli vliegen op muziek. Zeer mooi!!
Het gost squadron had een grote cobra heli bij met een ZG62.
Het panic team uit GB zorgde zoals alle jaren voor spektakel.

Zelf heb ik uiterst genoten van de show vooral om dat ik alleen mocht vliegen. :D

PICT5455.JPG

PICT5457.JPG

PICT5463.JPG

PICT5472.JPG

normal_PICT5476.JPG

Royal broken wings Proficiat voor weer een perfecte afsluiting van het vliegshow seisoen. :roll: :!:

groetjes Eric
en tot volgend jaar

Nou inderdaad,het was perfect weer,en weer mooie show zoals gewoonlijk.
Complimenten aan de organisatie :thumbsup:

Jammer van de crashes,bij Chris z'n heli was vermoedelijk iets afgebroken in de lucht,ik hoorde ook een tik en even later een klap.
We hebben later in het veld wel een deel van de paddle-as teruggevonden die was afgebroken.

Zelf had ik motor problemen,bij de 2e vlucht op de dag was heel het vermogen weg,en de motor liep veel te arm en moest dus noodgedwongen stoppen.
Ik had hem vetter gezet maar hij was gewoon gloeiend heet,ik denk dat ie is overleden :?

De schade van die Starfighter die recht de mais invloog leek ook mee te vallen.

Groeten,
Marcel

Ha die Eric,

Ik wil je even een compliment geven over je toestel!
Je hebt hem heel mooi voorgevlogen en het gaf een heel mooi vliegbeeld.
Echt een heel mooi vliegtuig

Ik heb ook heel erg genoten van de show van de Royal Broken Wings.
Voor de gene die er niet is geweeste het is echt een aanrader.

Ohja er was toch ook nog zo´n grote kist die (dubbeldekker) die tijdens het opstijgen up stuurde maar in werkelijkheid down gaf! Toen sloeg zijn kist over de kop! Prop kapot en kielvak enz.

Achteraf bleek dat er iets met zijn zender was ofzo!

Echt jammer voor de man, maar wel super lomp van die man, je checkt toch altijd je roeren voordat je gaar vliegen!

Nog iets opvallend! Het PANIC TEAM had geen schade gevlogen!
Hoe kan dat nou weer!!!

Tot volgend jaar gr jeroen

Ha die Marcel,

Ook nog even een berichtje voor jou!

Man, wat kan jij vliegen zeg!
Vorig jaar zag ik je voor het eerst vliegen, dit jaar dus voor de tweede keer!
Ik snap dat niet veel mensen doorbreken tot het niveau wat jullie halen, maar ik denk dat nu ik weet dat heli vliegen niet alleen maar suf rondjes vliegen is ik er serieus over na ga denken om ook eens heli te gaan vliegen!

Ga zo door!

Zijn er nog meer evenenmenten waar je ook normaal vliegt...
Want dan kom ik daar ook eens een kijkje nemen!

groeten.
Jeroen

Eric,oh dus jij vloog met die Beechcraft?
Die vloog wel mooi inderdaad,mooi vliegbeeld!

@Jeroen:Dankje ;-)
Let op,als je gaat beginnen met helivliegen dan ben je verslaafd! :D

Zijn er nog meer evenenmenten waar je ook normaal vliegt...
Want dan kom ik daar ook eens een kijkje nemen!

Eehhmmm...ik kan dat op 2 manieren lezen,of je bedoelt waar ik normaal gesproken vlieg,of dat ik ook normaal rustig rondjes vlieg??? :wink:

Je kan altijd eens komen kijken natuurlijk in SOn en Breugel/Dongen waar ik lid ben....

Groeten,
Marcel

Ha die Marcel,

Ik had niet in de gaten toen ik het schreef dat je het ook op die manier op kon vatten!
Ik bedoelde evenementen, of wedstrijden ofzo!

Maar een kijkje bij jou op de club komen nemen kan natuurkijk ook!
Ik woon toch niet zo ver weg..

Groeten,
jeroen

Back