Vliegshow Broken Wings Willebroek

Hallo,

Voor Macgyver; de crash bij het opstijgen van de 1/2 scale Sopwith Pup was te wijten aan een verkeerde instelling van de zender van Mr. Faber
Heb er met hem zelf over gehad na de show.

Mvg,

Paul Siemons

Het blijft een hobby, waarbij mensen altijd fouten kunnen maken....
Het nadeel is dat een klein foutje, grote gevolgen kan hebben!!

Maarja, toch blijft het een super leuke hobby met een flinke lading techniek!

Voor alle modelbouwers:

Ga deze winter lekker knutselen op jullie hobbyzolder: en neem al jullie nieuwe aanwinsten volgend jaar september gewoon mee naar de Royal Broken Wings > dan maken we er met zijn alle zoals "altijd" een supershow van!

gr jeroen

Hallo,

Wat betreft die kopstand van de groote PUP was geen verkeerde instelling van de zender, deze mensen vliegen niet met een computer zender maar hebben voor ieder toestel een eigen Meinberg zender, en wat was nu het geval de blauwe koffer was voor de PUP maaaaaaar er zat de verkeerde zender in!!!!! :oops: :oops:
Maar bij de pech had deze nog geluk de rolroeren stonden ook verkeerd als hij was opgestegen was het misschien erger geweest.

Wat betreft de groote Eagel die problemen had, hij had een nieuwe zender en het bleek dat er een pot meter kapot was zodat hij met veel geluk heeft kunnen crass landen.
Dus nieuw is niet altijd betrouwbaar.

Ik blijf het een beetje raar vinden,zeker als je met zo'n(dure) kist vliegt,dan check je toch altijd voordat je opstijgt of je roeren de goeie kant opsturen?
Of mischien door de zenuwen van de show dat diegen het vergeten is,dat zou kunnen natuurlijk.

Die landing van die 2e was ook eh....."geluk" ?

Zondag 17 sept 2006
Is het weer zover .
Dan organiseert de ROYAL BROKEN WINGS weer hun jaarlijkse vliegshow.
http://www.royalbrokenwings.be/
Elk jaar weer de moeite om naar toe te gaan!!!!

Affiche%20show%202006%20II.jpg

REMINDER

niet vergeten mannen !!!ALLEEN DAAR HEEN!!!

Greetz Matanza

ik kom ook, gisteren in slecht weer naar moorsele geweest, was minder dan vorig jaar maar toch de moeite, met jens van dorpe en geoffrey(13jaar) beiden met de extra, panic team,2jets,... greetz

HI, bedankt voor het compliment...
Geoffrey en ik Komen ook naar willebroek op zondag...
Normaal vlieg ik formatie met Gert Jacobs... beiden met de aerobatic models extra...

EN als het even mogelijk zou zijn... zou ik graag een solo 3D demo geven... wat niet echt mogelijk was in moorsele ...

ieps! okez da zal wel goed komen dan! wij komen met de club zien. is geoffrey zijn cockpit hersteld?? was erbij toen hij eraf waaide:( das wel erg jammer. he van wie is die raven?? heb hem al paar keer gezien tongeren enzo,maar nog nooit zien vliegen!! jammer willebroek mss?:p

greetzz

Ik denk wel dat hij voorlopig gemaakt is... in afwachting van eventueel een nieuwe... maar het is toch het laatste seizoen dat hij er mee vliegt normaal.

De raven is van paul plevoets... deze is te koop... Hij komt niet naar willebroek denk ik ik zal het hem eens vragen. Vliegt wel goed maar is echt een F3M model geen 3D...

De wind in moorsele was gek :-) maar wij zijn even gek dus was wel eens leuk om erin te vliegen :-)

Mij ga je dit jaar niet zien.

reden : te veel Nederlanders (en ook Belgen) die zich opgeven, gratis weekendje komen kamperen met gratis bbq en niet eens vliegen.

dat belet anderen om een plaats te vinden zaterdagmorgend op de camping.

dus als ik lees "ik ben geregistreerd en kom zeker kijken" vermoed ik dat dit zulk een persoon is.

Spaarnwoude heeft een beter systeem, inschrijven en betalen. Vlieg je, krijg je je geld terug.

Peter

3w_flyer zei:
Spaarnwoude heeft een beter systeem, inschrijven en betalen. Vlieg je, krijg je je geld terug.

Dat is een heel goed systeem, dat zouden veel meer organisaties moeten toepassen.

Back