Vliegshow Broken Wings Willebroek

jetpropdlx zei:
Als ik goed ben ingelicht was het vermoeden dat er in de motor de krukas verbinding tussen de voorste en achterste rij cylinders gebroken was.

:nooo: dát is zonde zeg! Ik hoop dat de eigenaar nog een poging doet de stermotor te reviseren zoniet wens ik um veel succes met het volgende project!

hierbij wat foto's:-)

Ready for take off
1.JPG

Hoverke ...
2.JPG

Torqueske...
3.JPG

4.JPG

Harrier pass
5.JPG

Harrier landing
6.JPG

7.JPG

8.JPG

9.JPG

10.JPG

Aerobatic models aan de top: Gert Jacobs, Wim Sanders, Jens Van Dorpe
Gert Jacobs Belgisch Kampioen Novice
Wim Sanders Nederlands Kamioen B klasse
Jens Van Dorpe ... gwn Jens Van Dorpe :-)
11.JPG

Sam die mijne vlieger wil :-)
12.JPG

Hier enkele van de mijne :

En als je goed kijkt op de laatste foto van JVDO, is hij diegene die zijn portefeuille in zijn handen heeft om mij te betalen :wink:

Alexzzz zei:
JVDO zei:
Show 2007 who's comming?

Wie komen er van de Belgjes?

Grt.

Misschien zou jij beter eens komen alexzzz dit is toch een van de grootste shows van België...

Gino Budts zal er zijn, ik waarschijnlijk ook... Sam ook wel denk ik... Geoffrey Michiels misschien

Qua acro denk ik ongeveer dezelfde deligatie als vorig jaar, maar nu natuurlijk allen veel beter 8)

Ok, ik zal het zeker overwegen Jens, moet nog even een en ander bekijken, is nogal een drukke tijd ivm de studie e.d.

Grt.

ik ook, en laten we hopen meeer Belgen dit jaar als Nederlanders.

Zolang dat het weer geen gratis kampeerweekendje wordt voor de Nederlanders gaan we ons daar goed amuseren.

toch veel hoor,
verander eens het merk van bier, is nu DUVEL
en ook het menu , gewoon een gehaktbal geven.
( niet op mij schieten he, er komen er ook om gewoon goed te vliegen )

wouter1 zei:
simendewulf zei:
het merk van bier, is nu DUVEL
tiens tiens, hoe zou dat komen :lol:

daar rechtover kunne ze wel een bakske of 10 misse 8)

@alexxxxx:

vorig jaar waren wouter en ik bijna de enige belgen op de camping(op zich is het wel leuk dat er zoveel nederlanders komen)
maar we werden nog bijna weggejaagd met onze mini tent omdat de megaaaaaaaaaaaaa camper dreigde te weinig "tuin" te hebben :-)

verschillende malen heb ik achter mijn rug van die dingen horen vallen zoals: "die bak weegt misschien 6-7kg dan kan ik het ook"
als ze mij zo eentje kunnen bouwen mogen ze direct, en voor de rest mogen ze het altijd eens voordoen ipv van de gehele dag op de camping te zitten.

ik zou bijna willen zeggen, kom met de trein en vlieg met mijn extra maar dan heb ik iets te veel schrik.

Peter

3w_flyer zei:
ik ook, en laten we hopen meeer Belgen dit jaar als Nederlanders.

Zolang dat het weer geen gratis kampeerweekendje wordt voor de Nederlanders gaan we ons daar goed amuseren.

Géén enkel probleem met onze noorderburen altijd ambiance en mooie modellen!

Kom maar massaal naar de RBW- show, een extra campingweide hebben we zo bijgehuurd.

Mvg,

Paul Siemons

3w_flyer zei:
ik zou bijna willen zeggen, kom met de trein en vlieg met mijn extra maar dan heb ik iets te veel schrik.

Peter

ik zal voorzichtig zijn... (zoals altijd trouwens)

ps geef ons eens wat foto's van die beruchte extra

Back