Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Menno, wil je nooit meer het mooie en sierlijke F3A/F3P vliegen verwarren met dat 3D gehak.
Ik vlieg geen 3D, maar kunstvlucht, maar goed, dat terzijde.
Dat is precies de reden waarom ik een sim als een hulpmiddel gebruik om bijv. beter te leren landen. Ik maak het mezelf zo moeilijk mogelijk op de sim, dus stel ook nog aardig wat wind en turbulentie in, zodat het een echte lastige oefening wordt om een nette landing uit te voeren.Stick-feeling ben ik met je eens, de rest niet. Bij landen en opstijgen is het op lijn komen met de runway praktisch onmogelijk als je niet op een enorm groot scherm vliegt.
Ik vind 'm leuk :rolling:Deze kon ik niet laten.. dan heb ik die van buiten liegen al overgeslagen, maar een ruikbaar stuk software.. je hebt gelijk.. het stinkt!![]()
Zou je hetzelfde zeggen als je niet de beschikking had over een 24" scherm met bijbehorende top grafische kaart?
Ik geef al aan in de topicstart dat het op voldoende groot scherm waarschijnlijk beter zal zijn, echter zijn er nog niet zoveel mensen die dat soort schermen hebben staan..
Wat in AFPD niet goed is is die veel te grote tijd tussen input en reponse. De dode band is gewoon te groot. (Ook met een superdepuper systeem met quad-core laatste grafische kaart en een framerate van 600)voor vliegtuigen tenminste, afpd vind ik de enige goede.
Misschien zijn jullie niet kritisch genoeg. Ik heb het natuurlijk niet over een tiende seconde, maar over nog minder. Geef maar eens in een horizontale vlucht snel (zo snel mogelijk je knuppel naar beneden tikken) een bump op hoogte. Ik zie dan pas wat gebeuren als de knuppel al bijna aan het einde is. In real gaat dat veel sneller.Thuis ook geen last van lag bij afpd
Bart, Henri heeft zijn statement meer specifiek voor het oefenen van F3A programma's bedoeld zoals hij in zijn 2e reaktie zegt. Dat het voor beginners een werkend hulpmiddel is staat niet ter discussie dacht ik zo.Wat een totaal overbodige discussie!
Eigenlijk zegt het onderwerp het al. Omdat het indoorseizoen weer begint (za as eerste wedstrijd) en bij gebrek aan oefenmogelijkheden, dacht ik, nou ja, dan geef ik de simulatoren maar weer eens een kans.
We nemen 2 totaal willekeurige mensen die nog nooit gevlogen hebben.
Daarnaast nemen we 2 van jou mooiste toestellen.
Een van de mensen laten we een week simmen de ander niet.
Dan gaan we naar een veld en laten we ze allebij vliegen.