Volgende F5B wedstrijd: 7 Juli in Enkhuizen

De unilog heb ik inmiddels gespoeld en gedroogd en lijkt het nog te doen. De romp/vleugel zal ik straks nog even doen, de rest is vervangbaar.

Is pet! Motor is ook niet stuk... prop ondanks verkoold toch ook geen brandhout...
Ontvanger kan link zijn (m-link) en regelaar ondanks kosten weer uitbesteden...
Servo's geld hetzelfde... zijn zo simpel... dat met spoelen er eigenlijk niets stuk kan gaan... servo's in de vleugel is moeilijk te schatten... daar kom je niet bij...
Nou! Zo maar weer!

Enkhuizen:

Heren (en Anja),

Het was weer een waar genoegen om als rakkenist te fungeren voor de F5B enthousiastelingen.

Er werden inderdaad zeer scherpe "Wenden" gevlogen, zoals Bas al aangaf. En af en toe ook iets te strak waardoor een kringeltje gevlogen diende te worden.

Team Kampen vloog zeer mooi en ook steeds gelijkmatiger. Daar zal Marcel nog wel "last" van krijgen denk ik.

Bijna iedereen "verleierde" wel eens op weg naar het B-rak hetgeen ook in de hand gewerkt werd doordat de rakken schuin op de wind stonden en ook nog eens schuin op de "referentielijnen" op de grond.

Johan kop op, de Avionic is nu "gedoopt" en kan alleen maar beter gaan vliegen!
Een kist komt toch pas "los" als er de eerste (lichte) schade is geweest.:murder:

Tot de volgende keer!!

Groeten,

Rob Hermens

Servo's doen het allemaal nog wel, maar maken meer herrie dan voorheen, kortom, die gaan er uit als de boel goed opgedroogd is.

Nu maar hopen dat m'n nieuwe accu's er binnenkort zijn, dan zou ik in Nederweert nog mee kunnen vliegen met de b08 en de nieuwe motor (die al binnen is)

Helaas zijn er wat foutjes gemaakt bij het opschrijven op de briefjes, waardoor er verkeerde landingspunten zijn toegekend, deze zijn door Johan gecorrigeerd op de site.

Wil iedereen z'n puntjes nog eens controleren?

Helaas voor Frans ben ik hierdoor een plaatsje gestegen ;)

Back