Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beste Pieter,
Gewoon in je ritme blijven en lekker verder gaan.
Veel modelbouwplezier,
Willum
Goed bezig.
Ik blijf het erg mooi vinden wat je allemaal maakt Pieter en oog voor details, wordt straks een mooie dieplader.
Zo, je bent weer lekker bezig zie ik. Mooi werk hoor, ook het cilindertje ziet er mooi uit. Wat voor een afdichting ga je voor de zuiger gebruiken? en komt er nog iets van een vuilafstrijker in?
Hallo Pieter,
Heel mooi!!!!
Vraag:
Voor het op zijn eigen gewicht inzakken, wat schat je dat de dieplader gaat wegen?
Dan daarna dit delen door de verhouding van wat het achterdek gaat dragen tov de zwanehals.
Dan daarna delen door het aantal pendel assen onder het achterdek (achterwagen) geeft je, wat iedere pendelas in onbeladen toestand te dragen krijgt.
Hiermee kan je dan een proef(je) doen.........het staat hier in 4 regeltjes, maar kost je een extra 4 dagen.........i know
mvrgrob
Ziet er goed uit Pieter !
Groetjes, Charlotte.![]()
Sorry maar Pieter is dat hele gewicht aan truck, trailer en Cat nog wel realistisch voor jou? Ga jij er ooit nog mee op een regelmatige basis demo's bezoeken zonder hulp? Begrijp me aub niet verkeerd maar dit is toch de ultieme natte bouwersdroom die jij uitvoert maar het is toch niet reëel om aan te nemen dat je 5 keer per jaar dit alleen door nederland knort........
VOLVO FH 16 750 zei :
Dus ja, ik moet straks wel op mijn 4 wielige transport karretje met grote luchtbanden, een hef/hijsinstallatie maken/bouwen, om het geheel in mijn auto te hijsen.