Update : 358
Hallo allemaal,
Verdergegaan met de eerste draaitafel met de boven en onderarm.
Weer veel foto's gemaakt.
De draaitafel met de bovenarm en de onderarm gemonteerd tot één geheel.
Even bij de Broshuis dieplader even diverse posities uitgetest van de hef/liftbare draaitafel met de boven en de onderarm.
Laagste rijstand :
De normale rijstand :
Hoogste hef/liftstand :
Ik ben tevreden over het resultaat en het is geworden, zoals als ik had verwacht, volgens de tekening van Goldhofer.
Het liften vanaf het wegdek naar de de hoogste hef/liftstand is 43 mm.
De Goldhofer 1:1 kan vanaf het wegdek liften 600 mm (60 cm) liften/heffen naar de hoogste stand.
Nu hoor ik jullie denken : is dat nou nodig om 600 mm (1:1) te kunnen liften ?
Ja, dat is echt nodig om obstakels in het wegdek/terrein te kunnen overwinnen, om genoeg vrijloop te krijgen aan de onderkant van het smalbed.
(drempels/spoorwegovergangen/ bruggen/rotondes,enzovoort)
Soms is 600 mm nog te weinig, maar ja, overal is een grens aan en moet er soms een verhoging/overbrugging gemaakt worden om een obstakel te kunnen passeren.
Nu zal ik de hoogste rijstand niet zo vaak nodig hebben, maar als ik /wij met de MBVP bij de MTC in Osnabrück ga rijden, heb je deze hoogte wel nodig, omdat ze bij de MTC nogal een heuvelachtig parcours hebben, met een aantal scherpe knikken in het parcours.
En ja, het moet er wel natuurgetrouw/realistisch zijn/uitzien met de 1:1 Goldhofer dieplader.
Nog 9 draaitafels met de boven en onderarmen te gaan.
Tot zover deze update.
Wordt vervolgd.
P.S.
Er moet nog heel veel bewerkingen/handelingen plaatsvinden, willen draaitafels met de boven en onderarmen gelijk zijn aan de 1:1 Goldhofer dieplader.