Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Piet,
Kan het betreffende de achterlichten alleen maar eens zijn met de rest. Zoals je zelf al aangeeft, past beter bij het type wat je aan het bouwen bent.
Mag ik nog een vraagje stellen over update 29, hierin gaf jij aan;
"Alleen de vangmuilkoppelingen die ik maak zijn een verbeterde versie van Gerdmodellbau.
Want de vangmuilkoppeling van Gerdmodellbau werkt met een elastiekje !!
De vangmuilkoppeling 3 keer gebruiken en hij werkt niet meer, elastiekje is dan al gebroken !!!"
Ik weet dat jij hem helemaal zelf gemaakt heb. Maar op basis van die van Gerd, is jou modificatie een ingrijpende of simpele aanpassing? (zou die van Gerd eenvoudig te verbeteren zijn?)
hallo piet
joeppie ik heb mn zin,4 stuks hahaha
piet geef de diameter en diepte maat van je lampen even aub,
ik zal hier kijken wat ik heb liggen,
en anders kunt u ook de lampjes bij con... bekijken,
het zal om de glaasjes gaan zeker??!!!
de behuizing wilt u natuurlijk hetzelfde houden,
of hobma vragen,
groeten markioo
Hoi Piet,
Heel erg bedankt voor de reactie en uitleg. Ga nog even nadenken hoe ik e.e.a. ga doen, maar zal zeker even laten weten.
Betreffende de achterlichten, zo te zien heb je markioo heeeel gelukkig gemaakt. Zal zeker mooi resultaat geven, maar ongetwijfeld krijgen we dat nog te zien
Sterkte met vinden van de lenzen
Hallo Raymond,
Ben jij in het bezit van een Gerdmodellbau vangmuilkoppeling ?
Dat noemen ze een "hulpchassis"waarom nou een frame op een frame ?
had je die balken niet gewoon wat hoger kunnen maken of heeft het een andere reden ?
Ziet er goed uit allemaal.
Maar effe een 'blonde' vraag tussendoor ...
waarom nou een frame op een frame ?
had je die balken niet gewoon wat hoger kunnen maken of heeft het een andere reden ?
Hoi Piet,
Je blijft verbazen
PS kende je deze link al Terberg Techniek Truck modificaties, daar hebben ze mooie en redelijk bijzondere Volvo-fotos (nieuwsitems)
Ziet er weer goed uit
Dus het is in feite gewoon een paar balken die dan het gewicht verdelen van wat er op de schotel komt te 'rusten' zegmaar ?
Maar waarom maken ze dan dat frame niet gelijk stevig genoeg ?
Nog effe een vraag, door al dat gesoldeer enzo, zie je wel eens van dat tin ernaast zitten ... kan je dat beetje makkelijk glad vijlen ?
Of laten jullie dat gewoon zitten zodat het 'gelast' lijkt ?