Wat zie ik nou, smokkelen?
Een heel hulpchassis maken en dan de schotelplaat gewoon op een traverse van het chassis monteren?
Dat moet over Piet
Hallo Adam,
Hahaha, Adam, ssssssttt, niet verder vertellen !!!
Maar je hebt gelijk, maar dat is ook modelbouw hé, consessies doen !!
Modelbouw heeft ook nadelen, soms moet je consessies doen !!
Dit wordt veroorzaakt doordat sommige onderdelen van Wedico niet op de juiste maat zijn zoals de banden, velgen, de vering, enz.
Hierdoor kom je dan in de problemen, wat de hoogte van de koppelschotel betreft.
Ik heb de koppelschotel al 5mm verlaagd, maar als ik deze op het hulpchassis zet, dan moet ik de koppelschotel nog 7mm verlagen, maar dan gaat helaas niet want dan kan de koppelschotel niet meer scharnieren.
En ja Adam, ik wilde toch een hulpchassis monteren om het chassis om de Volvo er toch lekker robuust uit te laten uitzien.
Ik kan de koppelschotel wel 7 mm hoger zetten, dat is geen enkel probleem en mijn Semi-dieplader aanpassen en mijn nog te bouwen 6 assige smalbed dieplader op de hoogte van de koppelschotel aanpassen, maar dan is de trekker niet meer standaard wat de koppelschotel betreft en dan kan ik er geen trailers meer achterhangen van collega modelbouwvrienden.
Want op rij-demo's van de MBVP verhuren wij elkaars trailers en ja dan moet het natuurlijk wel nog passen hé
Maar Adam, je volkomen gelijk, ik heb gesmokkelt !!!
Maar maak je niet ongerust, ik ga dit nog camoufleren, dan valt het niet meer op, dat de koppelschotel niet op het hulpchassis rust, dit heb ik ook bij de 5 assige MB Actros Zwaartranporttrekker gedaan en daar is het nog niemand opgevalen dat de koppelschotel niet "echt" op het hulpchassis rust !!!
Dus Adam blijf kijken !!!