Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eerlijk gezegd heb ik ook nog nooit een 6 assige dieplader gezien, maar met het modulaire systeem van Goldhofer wel.
op de site van Mammoet staat ergens nog een downloadable pdf bestand met alle materieel.
De besturing, het heffen en zakken van de 6 assen van de dieplader wordt ook hydraulisch uitgevoerd, ieder met een eigen hydro-pomp en olietank, zoals bij de 1:1.
Je kunt het sturen toch electronisch maken, de potentiometer wissel je met de zwanenhals mee, dus die hoef je maar eenmalig in te stellen.
Semidiepladers zijn er zelfs met 9 assen, en misschien nog wel meer![]()
De Nooteboom MCO-PX semi-dieplader van Van Wijgerden is uitgevoerd met een dubbel uitschuifbare laadvloer
uit het forum: Transportfotos.nl • Toon onderwerp - Nieuws over nieuwe vrachtwagens bij bedrijven
Bovenstaand plaatje is dan wel een semi, maar op de site van Mammoet staat ergens nog een downloadable pdf bestand met alle materieel.
Daar staan ook nog diverse tekeningen op blz 557 (kan helaas de link niet meer vinden).
Wat Adam ook al zei, is een semidieplader, en de 6 assige diepladers van Mammoet zijn modulair, net als de Goldhofer, alleen deze zijn van Scheurle, en deze zijn dus met zoveel assen uit te voeren als nodig is, en met of zonder bed ertussen.Bovenstaand plaatje is dan wel een semi, maar op de site van Mammoet staat ergens nog een downloadable pdf bestand met alle materieel.
Daar staan ook nog diverse tekeningen op blz 557 (kan helaas de link niet meer vinden).
Maar dat is dan ook geen Mammoet onderdeelUitzondering vormt het materieel van Road Cargo, maar die doen alleen transport tot 100 ton.
ik denk dat je dit een beetje op dezelfde schaal moet zetten als de VW groep.
Alleen is het hier niet zo, Road Cargo en Mammoet Ferry hebben geen banden met Mammoet (behalve misschien die 5% aandelen)ik denk dat je dit een beetje op dezelfde schaal moet zetten als de VW groep.
Audi is ook zelfstandig bedrijf maar onderdeel van VW groep.
zo zal dit voor mammoet ook gelden.