Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Opa Wil, en oom Piet, leuk dat jullie daar op reageren. Het is inderdaad een sport om zo goedkoop mogelijk in te kopen. Maar toen ik de prijs zag van Opa Wil deed ik even schrikken, maar daar zat natuurlijk dat tapsetje van +/- 27 euro bij. O ja oom Piet, U adres ga ik zeker ook bekijken. Maar ik denk niet dat ik die korting kan bedingen die U krijgt. Ben namelijk geen groot gebruiker dus vandaar. Het is toch de bedoeling om elkaar op die manier te helpen, dit zie ik toch niet verkeerd of wel soms hooggeachte Heren. Groetjes uit Meerssen Peter.8O![]()
@Neonic
Om de volgende serie foto's te maken heb ik de rechter "poot" van de hals gedemonteerd.
![]()
Daar zou ik toch nog eens over nadenken.De andere gebruik ik gewoon in mijn zender.Ik heb zoveel oplaadbare batterijen dat ik ze voor mijn zender ga gebruiken.Nu weet ik wel dat er misschien een kans is dat er storing optreed maar het is een truck en geen vliegtuig.In het ergste geval stopt de boel,maar er stort niets naar beneden.
10 cellen - 4A staat er oplwat voor motor kan je daar mee aansturen? een zware truck motor of een gewoon standaard motortje?
iedereen met batterijhouders spreken we over 2 jaar wel zodra de contacten gaan oxideren. of de veertjes lam worden. Of het kunsstof uithard.