Antwoorden
Hallo allemaal
@Markioo
Dat heb je helemaal verkeerd gezien joh.Ik heb geen 2 werkplaatsen maar 2 hobbyplaatsen.
@Seeyah
De gehele vloer wordt vastgezet met 6 verzonken inbusboutjes.Maar dan wel onder de houten vloeren.Deze laat ik nl.los liggen.Dat heb ik ook met de vloer van de zwanenhals gedaan.Dus moet ik later nog ergens bij zien te komen dan is het vloeren optillen boutjes los en dek verwijderen.
@Alwin
Als er opeens een auto voor mij komt en die laat het bord STOP branden dan ros ik er zo overheen. (hahaha dag lexus)
Welke malloot dwingt een combinatie van dik 100 ton tot stoppen?
Nee ik reageer alleen als er een bord Politie Volgen gaat branden.
@Piet
Ja gratis aluminium.Dat is ook de reden dat ik aan de trailer begonnen ben dit jaar.
In Januari werd er op de zaak een flinke plaat aluminium afgekeurd omdat er een aantal gaten op de verkeerde plek zaten.Deze plaat ging dus de afvalbak in.Maar tussen de gaten zaten grote stukken die ik nog kon gebruiken.Dus na overleg met de baas mocht ik deze stukken wel hebben.
Maar omdat het zulke grote stukken waren heb ik ze eerst nog op de freesbank voorgefreesd en toen mee naar huis genomen.
De plaat voor het achterdek was echter voorraad en deze kon ik kopen voor 22.50 euro.
Het materiaal voor de vloer en de zwanenhals komen ook uit afgekeurde werkstukken.
Hier zie je de voorraad.Rechts het blok wat de aansluiting van vloer naar achterdek gaat worden.Boven de vijf assen.
Midden onder materiaal voor de fusee's.
Onder een stuk voor het chassis,hiervan heb ik er twee.
Messing heb ik wel maar in beperkte mate.Dat werd niet zoveel gebruikt bij ons dus moet ik je teleurstellen.
Mvg Opa Wil