Hallo Piet
Nee, bij mij komt het er heel anders uit te zien.
Is het jou niet opgevallen dat er van deze trailer helemaal niets deugt?
Kijk eens goed.De spoorstangen zitten aan dezelfde kant waar de luchtbalgen zitten???????.
Bovendien zijn alle assen en fusee's hetzelfde en dat klopt ook al niet.
Nee zo'n trailer zou ik niet willen hebben.
Mvg Opa Wil
Hallo Wil,
Even een reactie :
Ik heb wel gezien dat van de besturing en vering helemaal niets klopt, maar daar ging het mij eigenlijk niet om,
maar meer om de luchtvering !
De stuurassen zijn kant en klaar gekochte assen en zijn daardoor allemaal het zelfde uitgevoerd. Het merk van de leverancier weet ik even niet meer, ze worden in Duitsland gemaakt en kosten zo rond de 70 a 75 Euro per stuk.
De fusees en de spoorstangen zijn allemaal dezelfde lengte dus dit gaat ook niet sturen, maar wringen !!
Ook bij het veren van de luchtbalgen verandert de stuuruitslag per as als deze assen onderling met elkaar zijn verbonden door middel van stuurstangen, dus dit kan nooit goed gaan sturen !
De stuuruitslag naar links en rechts klopt ook niet, die is ook verschillend door deze manier van besturing.
Ook de luchtvering zijn kant en klare gekochte setjes
Nogmaals, het ging mij dus meer om de
luchtvering en niet om de besturing, want die is bij jou perfect in orde.
Maar Wil, ik was benieuwd naar hoe jij de luchtvering gaat maken, vandaar dat ik even deze foto als voorbeeld heb gebruikt.
Het is best wel eens goed om te zien dat de besturing niet zo eenvoudig is als men wel denkt , even assen plaatsen en klaar !!
Maar voor een goede besturing komt hier wel iets meer voor kijken en dat heb jij duidelijk laten zien hoe jou dieplader nu zo mooi strak stuurt.
Als je vind dat mijn berichtjes jou topic vervuilen, doe me dan maar even bericht, dan haal ik ze wel weer weg, want ik vind het vervelend als jou mooie bouwverslag hierdoor wordt beïnvloed.