Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja 5,5” hoort er op. Bedankt voor de tip! Maar misschien maak ik nog een eigen balsa prop. Maar ben al bezig met 1/8 rubber. Ik ben aan het horen in Engeland, maar de setjes lager/prop voor stick modellen zijn lastig momenteel schijnbaar. En heb even n tijdelijke winder in elkaar geflanst met een vismolen. 1/4,6xVoornamelijk voor de hardware (prop+haak en lager, rubber) had ik DIT kitje besteld, turks fabricaat (Siva, PM Models). Maar ik ben best onder de indruk van de kwaliteit van dit kitje, stevige doosverpakking, complete en goede kwaliteit tekening, uitgebreide bouwbeschrijving in het Frans, Duits en Engels, en zo te zien complete materiaalset. Simpel, maar de moeite waard....
De prop is 16cm diameter, een beetje te groot voor de Blue Ridge Special lijkt mij. Hmmmmm.....
HIER is een alternatief, 130 mm prop/lager. Niet helemaal 5,5", maar misschien groot genoeg?maar de setjes lager/prop voor stick modellen zijn lastig momenteel schijnbaar.