intersee maar vragen
Goede avond allemaal,
Ik heb het hele verslag door gelezen van Dazzler en ben erg onder de indruk. Zelf zou ik graag zo'n boot willen gaan make. En daar heb ik een paar vragen over.
- De plannen om een deze boot te bouwen waar kan ik die vinden ik heb die itelaanse site al gevraagt en bestel maar ik heb daar nog niks van gehoord iemand bekend met de tijd die ervoor nodig is voor dat ze de plannen leveren?
- Ik zouy graag ook aan wedstrijden mee willen kunnen doen zijrn daar dan ook regels voor op het gebied van verhoudingen aan je boot?
Bijv. waar kan ik de verhouding vinden tussen romplengte en mastlengte, en de romp lengte en kiellengte?`
-ik heb gelezen dat u balsa hout gebruikt. Nu is mijn vraag waar is dat te koop?
- Het kantel mechanise is echt goed over nagedacht, alleen de staaf die u gebruikt is dat alu. of roest vrij staal en waar kan ik zo'n staaf kopen? net zoals een inox staaf die u gebruikt in het roer waar ik ik dat kopen?
- ik heb ook gelezen dat u om te voorkomen dat de polyester blijft plaken aan de plug loswax gebruikt en gelcoat waar is dat te koop?
- en nog een vraag over de plannen heeft iemand de plannen nog voor mij? digitaal is denk ik het beste maar mag ook op papier. (ik weet ook niet hoe ik ze krijg van die site waar ik ze heb bestelt).
- heeft er iemand ook een idee hoe je de zeilen kan bedienen op rc het systeem wat u gebruikt ziet er echt geweldig uit heeft u daar miss een schets van of echt duidelijke foto's waar op te zien is hoe het werkt?
ik hoop dat me vragen beantwoord kunnen worden zodat ik ook een evenaardig project kan starten.
het lijkt mij echt gewldig om zo'n boot op radiocrafie te kunnen bedienen.
alvast hartelijk bedankt