Hoi Kay,
De regelaar komt bovenop het lipo doosje te liggen of ernaast, de regelaar behoorde bij deze motor van de F4F en de bedrading tussen de motor en regelaar is wat langer dan bij een normale, geen enkel probleem dus.
http://
Inmiddels is de spant voor de motor gemaakt, heb ze niet klemmend gemaakt, dus een kleine verschuiving is nog mogelijk.
Het kruis op de neusspant is het center van de motoras, neerwaards en zijstelling zijn mee ingekalkuleerd en de as komt zo ongeveer centraal door het voorziene gaatje, dit moet nog wel even wat groter geboord worden omdat ik een as gebruik die op de motoras klemt.
Normaal staat de motor zo op de goede afstand, maar mits ik nog niet het spinnertje heb dat er moet opkomen, kan het zijn dat ik er nog onderlegplaatjes moet voor maken.
Als het iemand moest opmerken! de motorspant is gewoon uit balsa, moest u zich afvragen of dat wel stevig genoeg is om de motor te houden, is het antwoord: ?????
Gebruik voor bevestiging de T stukjes uit mijn P38, hiervan stonden de motoren gewoon in het epo vastgemaakt, als de steun het begeeft zal het wel met een chrash te maken hebben.
http://
De motor staat voorlopig nog recht op de spant, deze moet nog een ietsjes omhoog tot het bovenste biklijntje, zo heb ik al de goede domping voor de motor, nu nog de zijwaardse.
http://
Veel ruimte houd ik niet over, een goede keuze van spinner zal belangrijk zijn, anders moet ik het neusspantje gaan uithalen.
http://
Net onder de linker wasknijper zie je nog een stukje zwart van de plastik T, deze is in het balsa verzonken, lipo bakje word mede verlijmt met deze spant.
Bovenste gedeelte word de motor met bout en moer bevestigd, komt nog een dun triplex plaatje tegen.
Johan.