Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is de wachtlijst al zo lang?![]()
@Loet : kun je op 12 g/dm2 uitkomen ??
Maar dat bedoel ik nou net, als je hem omhoog gooit zit je al op 80 meter LOL, en gedoseerd gooien naar naar wens 25 of 35 meter is veel moeilijker dan op de motor de juiste hoogte kiezen.Je hoeft niet vol gas te geven hoor.........je mag ook met 1/4de gas op 20meter blijven hangen tot de motor uit gaat
Je moet alleen wel die 10minuten vol vliegen wil je een kans maken (mij lukt dat nog niet zo vaak)
F5j, dat wordt een innovatieve klasse!!
Ik denk niet enkel aan dlg modellen met een motor. Natuurlijk is dat te gemakkelijk gedacht. Maar er is veel afweging mogelijk tussen de strategieën, en er zijn nieuwe strategieën mogelijk, eender met welk concept zwever.Denk zelf niet dat deelname van DLG modellen met een motor alles op de kop gaat zetten. Er zullen best terreinen en/of omstandigheden zijn waarbij kleine modellen in het voordeel zijn. Maar overall komt een klein model tekort. Er komen voldoende kisten op de markt van 4 meter met een vergelijkbare vleugelbelasting maar met betere vliegprestaties.
Zoals Justin al aangeeft is het ander spelletje. Ik heb het zelf ervaren. Tijdens f3k leest de piloot de lucht tijdens het invliegen. Bij f5j is die mogelijkheid er niet. Dit maakt het een stuk lastiger.
Ik nodig de f3k piloten graag uit voor de eurotour wedstrijd in Toldijk eind juni. Ga graag de uitdaging aan.
Ik denk niet enkel aan dlg modellen met een motor. Natuurlijk is dat te gemakkelijk gedacht. Maar er is veel afweging mogelijk tussen de strategieën, en er zijn nieuwe strategieën mogelijk, eender met welk concept zwever.
Mischien dat de hele dlg-community nu denkt "makkie!.....die gaan wij eens even een poepie laten ruiken!"......kom maar op!
Zo heel makkelijk is het spelletje niet.