Vraagjes over het Diff en meer

• Topicstarter Topicstarter Daffyeend
  • Startdatum Startdatum
dat is dus een motorsteun met precies dezelfde maten als de originele motorsteunen en plaatjes die ik je eerder gaf. Alleen zit hier nog een rand bij aan de achterkant waardoor je zeer waarschijnlijk in de problemen komt met je trekstarter.

Heeft die 'winkelier' je ook een advies gegeven wat je dan wel nodig hebt. Het kan volgens mij niet anders passen dan met de onderdelen die ik je al eerder heb laten zien. Ik heb zelf een MP7.5 gehad, heel wat geklooit met de passing, motorsteunen en verschillende motoren en dat gaat gewoon goed.

Heb nog even in mijn archief gekeken en dit was de mp7.5 bodemplaat van Dragonracing en daarom een motor met de luxesteunen van de mp7.5 & mp777:

inf%20083small.jpg

inf%20086small.jpg

dat is dus een motorsteun met precies dezelfde maten als de originele motorsteunen en plaatjes die ik je eerder gaf. Alleen zit hier nog een rand bij aan de achterkant waardoor je zeer waarschijnlijk in de problemen komt met je trekstarter.

Heeft die 'winkelier' je ook een advies gegeven wat je dan wel nodig hebt. Het kan volgens mij niet anders passen dan met de onderdelen die ik je al eerder heb laten zien. Ik heb zelf een MP7.5 gehad, heel wat geklooit met de passing, motorsteunen en verschillende motoren en dat gaat gewoon goed.

Heb nog even in mijn archief gekeken en dit was de mp7.5 bodemplaat van Dragonracing en daarom een motor met de luxesteunen van de mp7.5 & mp777:

inf%20083small.jpg

inf%20086small.jpg

maar weet jij hoe hoog dat zo bij elkaar was? wat jij daar op de foto hebt.

Dat zijn dus die twee dingen die jij mij in een eerdere post gaf alleen is dit de luxere uitvoering,maar die heb ik niet nodig??
Idd mathijs denk dat ik ook in de problemen kom met de trekstarter, want het kapje zit er nog wel op, gebruik een startbox om te starten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je toch al een startbox gebruikt zou ik voor een dichte backplate kijken , sla je 2 vliegen in 1 klap.... Je motor loopt beter en je kan de stijvere monoblock gebruiken voor je motor.

Zo te zien . komt niet alleen dat chassis bij Dragon vandaan , de steuntjes hebben wel heel veel weg van Dragon's MBX5 motorsteunen die ik heb ;)

Als je toch al een startbox gebruikt zou ik voor een dichte backplate kijken , sla je 2 vliegen in 1 klap.... Je motor loopt beter en je kan de stijvere monoblock gebruiken voor je motor.

Zo te zien . komt niet alleen dat chassis bij Dragon vandaan , de steuntjes hebben wel heel veel weg van Dragon's MBX5 motorsteunen die ik heb ;)

Ben bang dat die er niet zijn voor Nitrobull .21 motortjes?
of zijn dit gewoon standaard maten?

Waar ik aan zat te denken, is om gewoon het achterste stuk eruit te slijpen dan kan ik wel weg met mijn Trekstarter.
Of word het steuntje dan slap?

wederom noppes, origineel kyosho motorsteunen voor de mp777 en st-r(r), artikel ifw-102

9b44d4b068bd56fa5ed6329ded84eb26.jpg

Ow oke .... Ik dacht het vanwege de kleur&stijl......

De GM Nitrobull motoren komen als ik het goed heb uit de SH fabriek , een backplate van hun zou dus als het goed is moeten werken.

wat je laat zien is dus een onderdeel van de trekstarter en dus geen backplate die dus dicht is. En ja (antwoord op pb) ik adviseer je om die onderdelen te bestellen die ik je al eerder geadviseerd heb. Over een backplate voor deze motor gewoon even bellen met PK, hebben hier wel ervaring mee dacht ik.

wat je laat zien is dus een onderdeel van de trekstarter en dus geen backplate die dus dicht is. En ja (antwoord op pb) ik adviseer je om die onderdelen te bestellen die ik je al eerder geadviseerd heb. Over een backplate voor deze motor gewoon even bellen met PK, hebben hier wel ervaring mee dacht ik.

Oke bedankt vanmiddag meteen even naar de modelzaak bellen.

uche, uche, kleine tip: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

ben je direct klaar met motor, extra steuntjes etc..

Laatst bewerkt door een moderator:
geen idee of die backplate past, lijkt me dat ie op die kyoshomotor past. Maar daar gaat het niet om...je hebt in de advertentie een reservemotor die past op je chassis zonder extra motorsteunen, tankjes, motorsteunen die je nodig hebt voor je Nitrobull en wat ander grut waar je vast wel wat mee kunt. En heb je al gebeld met PK voor die backplate, anders blijven we hier bezig ;-)

geen idee of die backplate past, lijkt me dat ie op die kyoshomotor past. Maar daar gaat het niet om...je hebt in de advertentie een reservemotor die past op je chassis zonder extra motorsteunen, tankjes, motorsteunen die je nodig hebt voor je Nitrobull en wat ander grut waar je vast wel wat mee kunt. En heb je al gebeld met PK voor die backplate, anders blijven we hier bezig ;-)

Komt goed, die backplate past niet. dat heb ik even gecontroleerd, de rest is allemaal geregelt!

Hartstikke bedankt voor de informatie..

Hmm nu ben ik weer op het volgende probleem gestuit, ik was lekker mijn motorblokje uit elkaar aant halen voor zijn dieselbadje, maar waar ik dus achterkwam was dat de drijfstang beschadigt is, op het oog lijkt hij niet krom. maar weet niet of die beschadigingen kwaad kunnen
Klik erop voor vergroting

Fotos:

Boven af:

Zoals je ziet een klein beetje af gebrokkelt...

tz676ac.jpg

Goeie kant:

6ybi21v.jpg

Beschadigde kant:

Dit dus, het lijkt net of het ergens tegen aan gelopen heeft..
En kijk ook even naar de bronze koperen ring aan de onderkant van de drijfstang, lijkt wel ingeslagen... Kan dit kwaad? of kan ik hem mooi zo terug zetten? zo op het oog lijkt het als of hij niet krom is.

jjvzqw5.jpg

Beschadigde kant:

7vrzgaw.jpg

Wow, die heeft ergens gigantisch langs lopen rossen!
Zeker niet meer gebruiken, want dat gaat vroeg of laat fout. Ook de pistonpen en de zuiger zou ik niet meer vertrouwen.
Voordat je verder gaat moet je eerst weten waar dit vandaan komt. Aan welke kant zit de beschadiging? (krukas of backplate) Ik denk dat er egens speling inzit, waardoor de krukas naar achteren is gekomen (of deze is nooit goed gemonteerd geweest)

Wow, die heeft ergens gigantisch langs lopen rossen!
Zeker niet meer gebruiken, want dat gaat vroeg of laat fout. Ook de pistonpen en de zuiger zou ik niet meer vertrouwen.
Voordat je verder gaat moet je eerst weten waar dit vandaan komt. Aan welke kant zit de beschadiging? (krukas of backplate) Ik denk dat er egens speling inzit, waardoor de krukas naar achteren is gekomen (of deze is nooit goed gemonteerd geweest)

Kant van de backplate, ik heb hem zelf nog nooit uit elkaar gehad... dan zouden ze dit in de fabriek fouten hebben gedaan....
Dus met andere woorden, dit motortje kan ik net zo goed weg gooien??

Back