http://www.rmv-deutschland.de/shop/...g/rt-motorhalterung-fuer-mp7.5/777/st-rr.html
Heb deze nog liggen voor 15 euro ben je de man. stuur maar PB
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
http://www.rmv-deutschland.de/shop/...g/rt-motorhalterung-fuer-mp7.5/777/st-rr.html
dat is dus een motorsteun met precies dezelfde maten als de originele motorsteunen en plaatjes die ik je eerder gaf. Alleen zit hier nog een rand bij aan de achterkant waardoor je zeer waarschijnlijk in de problemen komt met je trekstarter.
Heeft die 'winkelier' je ook een advies gegeven wat je dan wel nodig hebt. Het kan volgens mij niet anders passen dan met de onderdelen die ik je al eerder heb laten zien. Ik heb zelf een MP7.5 gehad, heel wat geklooit met de passing, motorsteunen en verschillende motoren en dat gaat gewoon goed.
Heb nog even in mijn archief gekeken en dit was de mp7.5 bodemplaat van Dragonracing en daarom een motor met de luxesteunen van de mp7.5 & mp777:
![]()
![]()
Als je toch al een startbox gebruikt zou ik voor een dichte backplate kijken , sla je 2 vliegen in 1 klap.... Je motor loopt beter en je kan de stijvere monoblock gebruiken voor je motor.
Zo te zien . komt niet alleen dat chassis bij Dragon vandaan , de steuntjes hebben wel heel veel weg van Dragon's MBX5 motorsteunen die ik heb![]()
Als je toch al een startbox gebruikt zou ik voor een dichte backplate kijken , sla je 2 vliegen in 1 klap.... Je motor loopt beter en je kan de stijvere monoblock gebruiken voor je motor.
Zo te zien . komt niet alleen dat chassis bij Dragon vandaan , de steuntjes hebben wel heel veel weg van Dragon's MBX5 motorsteunen die ik heb![]()
wat je laat zien is dus een onderdeel van de trekstarter en dus geen backplate die dus dicht is. En ja (antwoord op pb) ik adviseer je om die onderdelen te bestellen die ik je al eerder geadviseerd heb. Over een backplate voor deze motor gewoon even bellen met PK, hebben hier wel ervaring mee dacht ik.
uche, uche, kleine tip: http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-autos/98897-diverse-delen-methanol-motor-tankjes-onderdelen-mad-force-etc.html
ben je direct klaar met motor, extra steuntjes etc..
Anders zal mathijs dat niet zeggen lijkt me
geen idee of die backplate past, lijkt me dat ie op die kyoshomotor past. Maar daar gaat het niet om...je hebt in de advertentie een reservemotor die past op je chassis zonder extra motorsteunen, tankjes, motorsteunen die je nodig hebt voor je Nitrobull en wat ander grut waar je vast wel wat mee kunt. En heb je al gebeld met PK voor die backplate, anders blijven we hier bezig ;-)
Wow, die heeft ergens gigantisch langs lopen rossen!
Zeker niet meer gebruiken, want dat gaat vroeg of laat fout. Ook de pistonpen en de zuiger zou ik niet meer vertrouwen.
Voordat je verder gaat moet je eerst weten waar dit vandaan komt. Aan welke kant zit de beschadiging? (krukas of backplate) Ik denk dat er egens speling inzit, waardoor de krukas naar achteren is gekomen (of deze is nooit goed gemonteerd geweest)