D
Daffyeend
Guest
Niemand die mij dat kan vertellen? xD 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oke bedankt, nu heb ik dus nog nitro staan gekocht in augustus, maar, ik weet niet of het verstandig is om mijn motor daarop in te rijden, omdat hij dus al wat ouder is, het zit niet in een blik maar in een kan, met draaidop ( 1 keer los gehad ) , deze heb ik goed af gesloten in een donkere ruimte op kamer temperatuur staan.
Raden jullie mij aan om nieuwe te kopen? of gewoon flink schudden en dan moet het goed komen..?
Je motor is helemaal nieuw, dus ik zou persoonlijk het risico niet nemen en deze brandstof op een later moment oprijden.
Verder denk ik dat het nu überhaupt geen optie is om met deze kou je auto in te gaan rijden...tenzij je een locatie hebt waar het een graad of 15 is natuurlijk.
brandstof is prima in orde, gewoon rijden. Schudden idd en verder niet zo moeilijk denken ;-)
motor niet openhalen!
metalen delen poetsen met benzine
benzine ontvet goed.
en jhe kap?
kan je eiglk alle richtingen mee uit
heb de motor steuntjes binnen, heb ze gemonteerd, kwam toen op het probleem dat mijn motorsteuntjes telaag waren, hiervoor heb ik gewoon ringetjes gepakt, en dat ringetje tussen de Spacer en de steuntjes gezet, en nu gaat het wel, ik heb maar een ringetje gebruikt, neem aan dat dit geen kwaad kan?
zo dus:
Dit kan geen kwaad toch?![]()
De motor kan op deze manier niet de warmte kwijt via de motor steunen. De motor steunen, de aluminium mopntageplaatjes daaronder en het chassis zijn allemaal onderdelen die de warmte van de motor weg geleiden en zorgen dat de motor optimaal gekoeld wordt.