Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hezik zei:Nou, na het verplaatsen van de regelaar stoorde hij dus niet meer.. de laatste vlucht van de avond ging alles eindelijk zoals het hoort, geen storingen, geen piloot die als een gek aan de sticks staat te hengelen...![]()
Wartexx zei:Off topic, ja er zit (en zat) een fietsbel in :lol:
Maar die er op zat was een oude versie zonder moer voorop, de as kon er dus niet uit :wink:
Nu zit er een nieuwe versie met propsaver op. Zondag maar eens testen hoe dat wil.
Duccan zei:Ik heb net ook even 2 accu's leeggevlogen. Ik had geen storingen. Heb nu een nieuwe fietsbel erop.
Namelijk deze
Deze heeft flink meer power, met vol gas trekt hij gelijk een looping. Nu zit er flink wat lood op om de zwaartepunt goed te krijgen.
Mijn minimag vloog vandaag wel vreemd. Op lage snelheid was hij nogal onstabiel en hij trok heel snel een looping.
Mijn lipo's zaten wel te branden hoor, in die brandende zon werden ze flink heet.
Ik vlieg nu met een hitec 7 kanaals PCM en heb geen storingen meer. Ik heb wel dat koelgat bij de motor vergroot zodat de regelaar/BEC meer koeling krijgt.