VZG/ELC (VEM) verzamel topic

hahaha, ja serge, dat is behoorlijk frustrerend op zon mooie vliegmiddag.

Lekker 6 lipotjes leeg gevlogen en genoten van het lekkere weer.
Hopen op nog veel meer van zulke dagen,

Mag ik een ieder duiden dat de brandstof vliegers steeds minder voor opvang mogelijkheden zorgen onder het toestel als deze op het veld staat.Het bestuur van de ELC loopt zich hier mateloos aan te ergeren dat vooral de VZG leden en hun bestuur zich daar niet aan houden.
Het is een kleine moeite om even een lap of oud shirt onder je toestel te leggen.
Ik kan een ieder wel persoonlijk aanspreken ,maar zo bereik ik een ieder veel makkelijker.

Laten we dus met zijn allen het goede voorbeeld geven.

Laatst bewerkt:
We zijn vandaag toch nog even wezen vliegen , Thijmen heeft nog een paar rondjes met zijn Yak gevlogen en Gerben met zijn Funcub en ik moet zeggen dat hij het snel leert.:D

Ook hebben we nog wat aan de Wilga gedaan , het is de bedoeling dat die volgende week woendag zijn maiden gaat maken

Hier onder nog een foto'tje
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Vooral dat "even wezen vliegen".
Onbegrijpelijk dat wij maar een paar spetters hebben gehad.

Voor de veiligheid toch maar vertrokken de 2de bui met onweer kwam steeds dichter bij.

Volgende keer weer beter :yes:

Buienradar gaf de doorslag om niet te gaan en dacht dat het een goede keuze was.
Ede stond blank en jullie waren aan het vliegen?

Was er om 16:00 heb met Dick tot 16:45 buiten gestaan.
Toen zijn we in de auto gaan zitten omdat het onweer iets erger werd.

Boven Ede was het echt lekker bezig, en op de hei?
We hebben een paar druppels gehad, dat was alles.

Om 17:45 kwam Gijs aan gescheurd, even later Leon.
Zijn we even gaan vliegen, zagen de volgende bui boven Arnhem en toen het wat begoin te waaien zijn we gestopt.
Nog een tijdje na staan OHèn totdat het onweer van die bui ook wat dichter bij kwam.

Om 19:00 op weg naar de Mac, geen regen meer gezien totdat het om 21:00 ook in Huizen begon te onweren en regenen .

Ah maar heb nu wel de afterburner ringen weer af :D

Nop maandag ook niet :nooo: dan moet er gewerkt worden.

Mag zaterdag wel even Deelen onveilig maken :D

Ik ben gisteren ook niet geweest ivm het dreigende weer.
En de afgelopen weken heb ik (door verschillende oorzaken) ook veel te weinig gevlogen.
Dus het jeukt aardig!

Mag er maandag (2e pinksterdag) de hele dag worden gevlogen?
En zo ja, gaan er dan nog mensen vliegen?

(want helemaal alleen op die hei staan is ook zo saai!)

Back