Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De laatste keer dat ik daar geweest ben (vorig jaar ergens) stond er een grote loods op de plaats van je pijl!
Vanaf hier heb je meer ruimte: 51.58923,5.044096
Zal kijken of ik er bij kan zijn.
Heb t ook gelijk in de groep gegooid!
Vanavond btw weer op de oude vvgilze velden![]()
Voor mensen omgeving Tilburg..
Morgen avond ben ik en de eigenaar van (cybergate) F tec - Shop vliegen bij het oude Charlotte oord in Tilburg. Hij is een klein winkeltjes gestart in Tilburg..
51.58923,5.044096
Hallo allemaal,
Ik ben de persoon van dat kleine winkeltje in Tilburg. Sorry mijn laatste KK 2.0 bordje verkocht aan een Belg. Heb wel 3S 2200mAh batterijen op voorraad.
Hier aangepaste coordinaten voor de vlieg-sessie van vanavond
51.584577,5.043132 op deze plaats langs de weg kunnen +/- 2 auto's staan het is vanaf hier hooguit 60m lopen. Kom zelf met fiets.
Hallo allemaal,
Ik ben de persoon van dat kleine winkeltje in Tilburg. Sorry mijn laatste KK 2.0 bordje verkocht aan een Belg. Heb wel 3S 2200mAh batterijen op voorraad.
Hier aangepaste coordinaten voor de vlieg-sessie van vanavond
51.584577,5.043132 op deze plaats langs de weg kunnen +/- 2 auto's staan het is vanaf hier hooguit 60m lopen. Kom zelf met fiets.
Ik ga het helaas niet halen vanavond.
Volgende keer beter!
Ik was na 2 minuten klaar, want blijkbaar zijn 10x5" E-Props niets geschikt voor de huidige combi..Gisteren vloog hij op die 10x5" Slowprops wel goed, maar was ook 60% throttle nodig voor hover... 3s gaat gewoon niet werken. Snel maar ergens 4s en 11x4.7 zoeken..