waar hebben we laatst nog gevlogen

Pittig windje voor mijn pilootniveau :) ...
(en ik wil gewoon autolevel... Dat tegensturen wat ik nu moet doen, is hartstikke leuk.. ooit ;) )

Ik was na 2 minuten klaar, want blijkbaar zijn 10x5" E-Props niets geschikt voor de huidige combi..Gisteren vloog hij op die 10x5" Slowprops wel goed, maar was ook 60% throttle nodig voor hover... 3s gaat gewoon niet werken. Snel maar ergens 4s en 11x4.7 zoeken..

4s en 11x4.7 lijkt mij een beetje een grote stap. Ik zou als ik jou was toch eerst even kijken of je van iemand een setje 10x4.7 kunt lenen. Slowflyers leveren beduidend meer thrust dan E-props.

[edit] lees ondertussen dat je 650 kv motoren hebt. Dan heb je inderdaad niet veel vermogen met de 10x5 eprops.

4s en 11x4.7 lijkt mij een beetje een grote stap. Ik zou als ik jou was toch eerst even kijken of je van iemand een setje 10x4.7 kunt lenen. Slowflyers leveren beduidend meer thrust dan E-props.

[edit] lees ondertussen dat je 650 kv motoren hebt. Dan heb je inderdaad niet veel vermogen met de 10x5 eprops.

Iets wat ik leen gaat per definitie stuk .... :)

Dat durf ik niet aan, maar ik vind het niet erg om een flinke selectie aan props te bestellen... Je kunt er altijd andere hobbyisten weer blij mee maken.

Ik wil gewoon eens testen met 3s op 11x4.7 en vervolgens op 4s... Ik zou het niet in 1 stap doen inderdaad.

Gisteren in Toverland te Sevenum wat overzicht fotos gemaakt met de Gopro Black 3. Ik mag niet alles online zetten maar deze mochten wel al.

179783_492887647451452_1873076654_n.jpg

960135_492887657451451_167575641_n.jpg

Whoah die 2e is wel erg mooi... Ik heb hem hier door Photoshop gegooid.. en als dat niet een poster foto word weet ik het niet meer...

Ik zou wel een avondje willen rotzooien met de .raw versie van die foto ;)

Mooi veld!..laat het horen als jullie iets afspreken kom ik ook even langs,het is hier in de buurt en we kennen elkaar al van eerdere meetings 8) ...met miccim al eens staan wachten op een bomenklimmer in Soest en met pardoez al eens hier in ijsselmonde en in Ambacht gevlogen...en ik dacht dat jullie trouwens allebei lid zijn bij de Red Eagles? hahaha

grtz Goser

Back