Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Geef maar een seintje als je wilt Michel, kom ik ook. Gezellig!
Lekker vliegen met de TBS.
Ik vlieg 'm nu met nanowii.
Alle hulpmiddelen overboord gegooid.
Lukt al vrij aardig.
Zie ik Goser ook weer eens.
De bomenklimmer is alweer lang geleden.
En ook lid van de RE in Dordrecht.
Dank je Boris.
Misschien nog wat winst te halen met het balanceren van de motoren (dji)
Waaide ook wel erg hard.
Ben wel blij dat ik van de naza af ben, je kunt nu zelf sturen.
Tis wel even wennen maar flink wat uren maken dan komt het wel goed.
Ik wil jullie feestje niet verpesten maar hou rekening met het recreatieschap in het Sandelingenpark! Ze willen nog weleens een bekeuring uitschrijven als beheerder... Zonde want het is een ontzettend mooi gebied om te vliegen!
Bedankt voor je waarschuwing..echter ben ik er al van op de hoogte dat er in geen 1 recreatiegebied mag worden gevlogen/varen/rijden etc met een rc voertuig en je kans hebt dat er een boa (bijzondere opsporing ambtenaar) rond hangt die je een bekeuring geeft...Mijn ervaring is dat zolang je geen pestherrie maakt (brandstofmodellen),geen troep achter laat en je gewoon beschaafd opstelt er niet snel problemen zullen zijn...maar je loopt natuurlijk wel het risico 1 tegen te komen.
Voorlopig waait het mij iets te hard om er eens te gaan kijken hahaha 8)
Mooi rustig beeld Norbert,vliegt lekker strak die heks van jullie 8)
Dit is een filmpje van vorige week in Ridderkerk en Rhoon...toen stond er ook flink wat wind! (en geen boa gezien gelukig))
Vandaag maar eens op onze club gevlogen.
Clone 450 met 5,8 ghz fpv spullen.
Voor het eerst met de demping gevlogen die ze bij de Phantom verkopen.
Gopro hero 3 hangt daar aan.
Pootjes nog iets inkorten.
Gopro staat op 1080 60 fps en medium.
ik snap wat je bedoeld.. ik woon heerlijk ingebouwd door flats en auto's.
ik neem het risico dan om toch te vliegen maar een weiland achter mijn huis zou ik ook niet verkeerd vinden voor deze hobby.