waar hebben we laatst nog gevlogen

Net nog even op een leuk veldje gevlogen, met test setup op de q450.
wel een buikschuiver gemaakt maar niks stuk gelukkig :).

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een kleine video gemaakt met de hexa f550 voor een klein projectje.

Wordt echt tijd voor een nieuwe gymbal!!

't Zand gisteren vaond..
DSC_0036_zpsad7475f4.jpg

DSC_0042_zps864ab97f.jpg

DSC_0039_zps4b540a44.jpg

Vliegen met de vleermuizen..!

Gisteravond gevlogen bij een jachthaven van het Zwarte Water, ten noorden van Zwolle. Voelt niet erg prettig om zo in de buurt en boven water te vliegen. Ik heb inmiddels wel vertrouwen in mijn F550. Eigenlijk had ik nog iets later moeten vliegen, zodat de zon nog iets verder onder was.
Opnames gemaakt met GoPro Hero 3 en in Photoshop bewerkt om zoveel mogelijk het fisheye effect weg te werken. Lukt niet helemaal maar ik vind het niet storend zo.

nyty9e3y.jpg

ymytebu3.jpg

y5y4u7a8.jpg

ateda8u4.jpg

nyrybeta.jpg

Verstuurd vanaf een digitale dinges...

Vanavond weer de hort op! Nu opnames bij de 'Tiggelgaten' en de oude steenfabriek langs de IJssel, vlakbij Windesheim. Het zijn zgn. kleigaten waar bakstenen werden gebakken in de fabriek. De kleigaten zijn nu gevuld met water en een prachtig natuurgebied!

zununata.jpg

ehutyte7.jpg

ubuqe5e9.jpg

qu4ajupy.jpg

Verstuurd vanaf een digitale dinges...

Leuk hoor al die filmpjes :-)

Hier nog eentje van zondagmiddag, rustige vluchtje met Quadje en wat uitzicht op de omgeving.

Vanmiddag de tricopter ge-re-maidened op de oude vvGilze velden.
Vliegt weer heerlijk!
Volgende stap word camera erop monteren :)

Bij gebrek aan locaties maar aan het strand gaan staan afgelopen twee dagen.. Geen hond in zicht.. geen vervelende kinderen..

Lekker rustig circuitjes vliegen met de warthox quad. even nog wat zelfvertrouwen opbouwen voordat er geflipt wordt :cool:

enige wat me wel opviel is dat er gister ineens een apache langs fladderde.. die was zeker bezig met een inspectie of er al lekkere blote tietjes te zien waren.

Back