waar hebben we laatst nog gevlogen

Mooi plekje gevonden in Hoogvliet;

Was even een snel fpv testvluchtje, het begon al te schemeren, vandaar dat ik op hoogte bleef.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo beste Multicopter piloten.
Na een tijdlang bezig te zijn geweest met vliegtuigen ging het me weer behoorlijk kriebelen en heb de Multicopters weer opgepakt.
Ik zit waarschijnlijk in het verkeerde Topic te graven maar hoop dat iemand van jullie mij kan vertellen hoe het heden ten dage ervoor staat met de Multicopter vliegmeetings die voorheen vaak werden gehouden in het midden van het land.
Heb er toen een aantal mogen bijwonen en vond dat altijd bere gezellig en reuze interessant.
Nu gaan de lente en zomer er weer langzaam aan komen en ik vraag me af hoe het staat met die Multicopter Vliegmeetings.
Kan iemand mij er meer over vertellen want zulk soort meetings bijwonen is altijd een klein feestje.
Vr Gr Erwin

Momenteel worden er enkel kleine meets gehouden met een beperkte groep.
Omdat afspreken altijd zo moeilijk was heeft niemand nog zin om een grote Mbf meet te organiseren.

Alhoewel die meets altijd wel geslaagd waren.
Mss eens tijd voor een topic te starten!

Oke helder en dank voor je reactie.
Wist niet dat er van die mini meets werden gehouden maar begrijp wel waarom nu.
Hoop dat er van de lente en zomer met de mooie dagen in het weekend weer eens een grotere MultiCopter meet wordt gehouden.
Vond het altijd erg gezellig en met name de kennis en ervaring op Multicopter gebied wat er kwam was erg prettig.
Nog maar te zwijgen over de diversiteit aan Multicopter toestellen want ik keek mijn ogen vaak uit bij het zien van al dat moois aan vliegtoestellen.
Op naar een volgende meet zou ik zeggen.
Vr Gr E

Vandaag@Hoogvliet deel 2. Video komt er ook nog aan....

zondagfpvhoogvliet_1_.jpg

zondagfpvhoogvliet_2_.jpg

zondagfpvhoogvliet_3_.jpg

zondagfpvhoogvliet_4_.jpg

zondagfpvhoogvliet_5_.jpg

zondagfpvhoogvliet_6_.jpg

zondagfpvhoogvliet_7_.jpg

zondagfpvhoogvliet_8_.jpg

zondagfpvhoogvliet_9_.jpg

zondagfpvhoogvliet_10_.jpg

Wow, maiden video? Goed bezig man. Zie al dat ik flink moet gaan oefenen als ik bij de volgende races nog mee wil doen ;)

Moest wel lachen op 1.39 minuten.

thanks menno,mot nog flink wennen aan de mini,niet te veel oefenen he;)
die spotters ook :rolling:.

Een rondje door de polder.

Hallo,

Eerst maar even voorstellen. Ik ben Peter, woonachtig in Spijkenisse en lees inmiddels alweer een aardig tijdje mee. Heb verleden jaar een Phantom aangeschaft en daarmee een beetje aan het oefenen geweest en de beginsels gemaakt met een filmpje en foto's. Omdat dit toch wel een zware combinatie was met een tarot gimbal maar eens begonnen met de bouw van een DJI F-550 Hexacopter.

full

Na enkele vluchten maar eens de uitbreiding gemaakt met een FPV setje. Is nog wel erg wennen maar toch ook wel weer erg leuk.
Hier dan het filmpje.

Hallo,

Eerst maar even voorstellen. Ik ben Peter, woonachtig in Spijkenisse

Na enkele vluchten maar eens de uitbreiding gemaakt met een FPV setje. Is nog wel erg wennen maar toch ook wel weer erg leuk.

Mocht je zin hebben om met meerdere FPV'ers eens samen te vliegen in regio Rotterdam/Spijkenisse (dat doen we bijna ieder weekend), stuur maar gerust een pb:)

Hallo,

Eerst maar even voorstellen. Ik ben Peter, woonachtig in Spijkenisse en lees inmiddels alweer een aardig tijdje mee. Heb verleden jaar een Phantom aangeschaft en daarmee een beetje aan het oefenen geweest en de beginsels gemaakt met een filmpje en foto's. Omdat dit toch wel een zware combinatie was met een tarot gimbal maar eens begonnen met de bouw van een DJI F-550 Hexacopter.

Lekker rustig gevlogen, ziet er goed uit.
Jij komt er wel!!:zon:

Back