waar hebben we laatst nog gevlogen

Ergens in Nederland. Geeft dus aan dat je je niet gehouden hebt aan het 50 Nautische mijlen vliegverbod, tenzij je er buiten zat.

Typisch.

.

Jij baseert je op een aanname en niet op feiten.

Om je onderschrift te citeren "CAVE QUID DICIS quando et cui" (Kijk uit wat je zegt, wanneer en tegen wie) schaar ik je opmerking dan onder "Anicularum lucubrationes" (oude wijven praatjes)

Het is in ieder geval typerend dat steeds hetzelfde heerschap met dergelijke ongefundeerde uitspraken komt:)

Dat hij een dergelijke aanname maakt, zegt gelukkig meer over hem dan over mijn filmpje:) (zie ook de reacties hierboven)

negeer het toch jongens.. iedereen weet toch dat het alleen om de uitgelokte reacties gaat.. het zeiken over wat een ander "fout" doet.. gewoon lekker genieten van de MCIB home lokatie, en de heerlijke muziek..!

Trouwens er staat een typo in je footer:

cave quid dicis, quando, et cui: de qvando moet quando zijn...

"Beware of what you say, when, and to whom" Nou wijze les :)

Als je er buiten zat is er niets aan de hand.

Was geen troll opmerking overigens, ook niet zo bedoeld.

En inderdaad, foto lijkt sprekend ! :)

Ondertitel overigens aangepast, dank voor de tip.

En ja, ik ben gewoon mega jaloers op al diegenen die wel gewoon mochten vliegen.

Inclusief Obama.

Bij de weg, je had ook gewoon kunnen schrijven : Lekker in Oost Brabant gevlogen. Dat had mijns inziens wat beter overgekomen dan "ergens in Nederland".

.

Laatst bewerkt:
Als je er buiten zat is er niets aan de hand.

Was geen troll opmerking overigens, ook niet zo bedoeld.

En inderdaad, foto lijkt sprekend ! :)

Ondertitel overigens aangepast, dank voor de tip.

En ja, ik ben gewoon mega jaloers op al diegenen die wel gewoon mochten vliegen.

Inclusief Obama.

.

Jij vliegt toch helemaal niet.....je zat toch in de botenbouw hobby, dus geen probleem toch voor jou?

Bij de weg, je had ook gewoon kunnen schrijven : Lekker in Oost Brabant gevlogen. Dat had mijns inziens wat beter overgekomen dan "ergens in Nederland".

.

Klopt, dat had ik kunnen doen. Echter, wat je ook schrijft, trollen blijf je altijd houden.

Snotgurg.

Ik ben geen trol.

9040ebad3e164d99cd7a5b179133903e1f4600cc_full.jpg

Back