waar hebben we laatst nog gevlogen

Even achter in de tuin gevlogen :-)

QR wat hoger met de G2-D gimbal

En de eerste test met de Naza met aardig wat wind.

Laatst bewerkt door een moderator:
stond wel veel wind vandaag , maar toch even de maiden gedaan bij mij achter op het veld , met de Mini H quad :D

Crasher

Hey big:-) mooi gevlogen;-) vroeg me af wat voor cam je gebruikte bij het filmen omdat hij zo small filmt en beetje hapert:-)

Mooi Nick, ik dacht even hij gaat vast onder dat klimrek door :smile:

dat was eigenlijk wel de bedoeling Jeroen :D , maar waaide net iets te hard ..

Hey big:smile: mooi gevlogen:wink: vroeg me af wat voor cam je gebruikte bij het filmen omdat hij zo small filmt en beetje hapert:smile:

word in het filmpje toch weergeven :p ,maar goed een Mobius :D
hoe bedoel je smal ? ik heb toch volledig beeld..

misschien de frames/per sec nog ff na kijken

Laatst bewerkt:
en nog een vluchtje met de Reptile Aphid
was weer een gezellige dag jungs :D bedankt Metall ,Devil,Roy,Wim

Gr Nick

Vanmorgen vroeg met Rene (renesijnke) naar het Lingenbos hier in Gorinchem. Niemand te zien, even wachten dat de buien overwaaiden en gas erop ! Mooie plek met kleine partijen boomen, heuveltjes, bankjes, tafeltennistafel, glijbanen en houten speel toestellen. Perfecte plek om met de mini te raggen. Rene had z'n FLIP mee, wat een gaaf en stabiel toestel is dat ! Jammer dat we 'm uit de boom moesten vissen ;-) Ben benieuwd naar die GoPro opnames ..

full

full

full

full

full

Idd Danny, die 4e foto is een gaaf stukje. Knetter hard tussen de bomen door en dan op het laatst haaks linksaf door de blauwe glijbaan .. als je het haalt ;-)

Filmpje van een ochtendtje in het Lingebos met Burg. Op 02:15 de Flip in een boom gevlogen. Schade: 1 prop.

En die mini's zijn gaaaaaf zeg!

Leuke plek zo te zien en vlot gevlogen!..die bomen blijven lastig 8)
Hier een filmpje van mij gisteren bij het dorpje oude molen..

Goeie vid Rene ! Jammer dat m'n mobius voor op de mini nog niet binnen was .. volgende week weer takken snoeien ?

Ook een mooie vid Goser, geweldig dat licht zo van opzij. Gave locatie !

Ergens in Nederland. Geeft dus aan dat je je niet gehouden hebt aan het 50 Nautische mijlen vliegverbod, tenzij je er buiten zat.

Typisch.

.

Ergens in Nederland. Geeft dus aan dat je je niet gehouden hebt aan het 50 Nautische mijlen vliegverbod, tenzij je er buiten zat.

Typisch.

.
Hij zit hier buiten de 50 nautische mijl! Dit is in het oosten van brabant gevlogen.
Wat is er typisch dan?

Daarnaast was dit op 23 maart ook nog eens en verbod ging in 24maart 0:00 uur!

Wederom niet goed geinformeerd en uitgezocht. Gebrek aan intelligentie. Niet goed gelezen. Speculaties....speculaties....trollen. Get a life.

Back