waar hebben we laatst nog gevlogen

Dank mannen.

@ Peter, pb jouw mailadres even aub dan kan ik wat foto's maken van de Arris gimbal onder de syndrone en je toesturen.

a ja dan ook maar eens een van mij :)
kon beter maar dat is iets voor volgend jaar

Solar 2014 - YouTube

Hobbymatig:
Hier mag je vliegen op alle modelbouwvliegvelden (modelbouwvliegclub). Daarnaast mag je overal buiten de vliegclub vliegen mits je je aan een paar regels houdt.
- 150m van aaneengesloten bebouwing of mensenmassa's
- niet hoger dan 120m
- niet verder weg dan 500m binnen VLOS (Visual Line of Sight - Je moet je toestel te allen tijde kunnen zien)
- niet boven 80km wegen of hoger
- Je moet toestemming hebben van de grond/landeigenaar
- zorg dat je minimaal 8km van een vliegveld vandaan bent.

Hobbymatig:
Hier mag je vliegen op alle modelbouwvliegvelden (modelbouwvliegclub). Daarnaast mag je overal buiten de vliegclub vliegen mits je je aan een paar regels houdt.
- 150m van aaneengesloten bebouwing of mensenmassa's
- niet hoger dan 120m
- niet verder weg dan 500m binnen VLOS (Visual Line of Sight - Je moet je toestel te allen tijde kunnen zien)
- niet boven 80km wegen of hoger
- Je moet toestemming hebben van de grond/landeigenaar
- zorg dat je minimaal 8km van een vliegveld vandaan bent.

ja ik weet het sterker nog ik mog er vliegen wauten goed gekeurd :)

De Cobra power van vandaag,de flip op 4S losgelaten op een stuk hei met bomen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit genre vind ik nou het mooist! Mooi overzicht van lage hoogten. Zo leren wij stadsfratsen ook nog eens iets!
Ik heb pas een stukje gemaakt van de huidige verbouwing van de A1 bij Muiden.
Ik vrees alleen dat het nog lang gaat duren voordat ik mijn Dominator HD eindelijk krijg. :(

Maak je nog een film van 80 minuten op het naaktstand? Niets weggooien hoor. :rolleyes:

Ik heb even snel tussen de Bertha buien door m'n Mini H getest bij me voor de deur:

Dat ziet er goed uit. Volgens mij de roll can de gimball die af en toe niet mee ging?

Nou, meer te langzaam. Is waarschijnlijk een instelling, zal binnenkort de software eens installeren zodat ik hem aan de pc kan hangen.....

de maiden van de hoverthings flip 260

Cobra Powahhh!!!!

en nog een vid van vanmorgen :p

nieuw stukje bos weer nieuwe kansen...

FPV at good luck

Lama

Lama
Dat ziet er goed uit. Met zulke snelheden ben ik nog niet bezig. Maar vind het geweldig om het te zien. Zag in film dat je beelden van gopro afkomen. Hoe stuur jij die beelden draadloos door?

Back