waar hebben we laatst nog gevlogen

Hoe stuur jij die beelden draadloos door?

bedankt voor je compliment :cool:
ik kijk door een fpv cam (TVL 600) met de gopro neem ik enkel op ;)

maar je kunt er een kabel bij kopen die je op je video zender aansluit dan kijk je door de gopro (dus dat gaat ook)

ik gebruik geen wifi

deze kabel zou je kunnen gebruiken

sku_219464_1.jpg

Gr Nick

Laatst bewerkt door een moderator:
Gebruik van wifi is nou net mijn huidig probleem. Af en toe is mijn F450 onbestuurbaar en dat komt waarschijnlijk door het wifi van de GoPro. Mijn zender zit namelijk ook op de 2.4. Vandaar de vraag aan Lama (Nick)
Gr, Dirk.

Omdat je vroeg: "Hoe stuur jij die beelden draadloos door?" dacht ik dat je de overdracht van de gopro naar de pc/laptop/telefoon bedoelde:) Wifi moet je inderdaad uitzetten als je gaat vliegen, we hebben niet voor niets videozenders;)

geen wifi gebruiken tijdens het vliegen idd
Of 433MHz (EzUHF oud) gebruiken voor besturing, dan kan het. Maar ik gok dat de latency dermate hoog is dat het niet geschikt is voor FPV. Niet voor vluchten zoals de van jou.. Ging eng hard op sommige momenten [emoji1]

Het weer was niet best, maar thuis zitten is ook niet alles

Vette vlucht boris.. gister aardig harde wind... zet je je pids dan omhoog of omlaag..
Ik maak mijn pids zodat ik ze niet hoef te veranderen. Kijk in de wind is het nooit 100% smooth, want hier had ik ook wat hikjes hier en daar door windvlagen, maar zelf voelde ik er niet veel van tijdens het vliegen. Flink wat throttle bij en je vecht je zo door de wind heen.

Vandaag met een paar minis in een ondergrondse garage wezen knallen :)
Geen autos en geen mensen.....het was heerlijk. Hier wat shots ervan

9339011d784cb251c87f6d3bb200ebe9.jpg

6dd104695293c8a04a928b694d421dc3.jpg

43b7167d84e097ff0f3890d900ef9617.jpg

Combinatie van perfecte locatie, perfect video ontvangst en de perfecte quad! :)
Gevlogen met de Go-mini , super ding!!!

Back